دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای XBOX360

دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای XBOX360

دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲/۱۰/۲۶
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: تیرانداز
نوع:  ۲ عدد دی وی دی کامل
زبان: RUS ENG POL
FW: iXtreme LT + V3.0
حجم فایل: ۱۶٫۴ GB

Medal of Honor Warfighter قسمتی جدیدی از سری بازی های MOH می باشد که توسط شرکت EA روانه ی بازاز شده است . MoH: Warfighter از موتور Frostbite 2 استفاده می کند و به همین دلیل فیزیک قوی ای از بازی شاهد هستیم و قطعات چوب به زیبایی خراب می شوند و داخل آب می ریزند. به طور کلی Danger Close استفاده خیلی خوبی از موتور Frostbite 2 کرده و گرافیک بازی واقعاً زیبا است. انیمیشن یاران هم تیمی، خیلی روان است و گاه به زمین می خورند و خیلی جالب بلند می شوند. همه چیز تخریب پذیر است و نابود می شود.بازی در کشورهای مختلف اتفاق می افتد و روایتی از مأموریت های واقعی نیروی Tier 1 آمریکا است. نمایش این بازی در E3 امسال در کشور سومالی اتفاق افتاد. در ابتدا ما همراه با چندین سرباز دیگر توسط قایق به ساحل یک منطقه تخریب شده می رسیم. منطقه به نظر خلوت است، ولی باید احتیاط را رعایت کرد و به همین دلیل پیشروی حالت سنگر به سنگر را در ساحل دارد. ناگهان از فاصله دور نور سفیدی دیده می شود و تیری به شانه ما اصابت می کند و ما به زیر آب می رویم. یک Sniper از فاصله دور به ما شلیک می کند و مبارزه آغاز می شود. زیر یک اسکله چوبی پناه می گیریم، ولی تیرهای دشمن چوب ها را خراب کرده و بر سر ما می ریزد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

داستان بازی :

نیروهای آمریکایی با نیروهای بومی فیلیپین دست به دست هم می دهند تا تروریست های منطقه را نابود کنند. مرحله در یک ساختمان بزرگ شروع می شود که پر از آب است. این بخش به خوبی یک FPS پرخرج را نشان می دهد و لحظات هیجانی، انفجار و تکه تکه شدن ساختمان در آن دیده می شوند. یکی از قابلیت های جالب بازی، گذر از درها است. می توانید با لگد آن ها را باز کنید، از C4 استفاده کنید و یا ابتدا آن را نیمه باز کرده و یک Flashbang به داخل اتاق بفرستید و در صحنه آهسته وارد اتاق شوید. دموی بازی، ما را وارد آب می کند، شما می توانید سوار قایق های جت شوید و با استفاده از تیربار، دشمنان روی پشت بام ها را از پا درآورید. این مرحله به خوبی فیزیک قدرتمند موتور Frostbite 2 را نشان می دهد و شما می توانید مشاهده کنید که یک ساختمان از هم می پاشد و چه اثری بر جای می گذارد. دمو با این صحنه تمام می شود که دو هلیکوپتر قایق ها را بلند می کنند و در حالیکه Tier 1 پیروزمندانه با هلیکوپتر و قایق در هوا است، این مرحله به پایان می رسد.

مسلماً بخش چندنفره یکی از مضامین اصلی فروش بازی است و گودریچ (Goodrich) قول بخش بسیار جالبی را داده است. بازی در بخش چندنفره خیلی شبیه به FIFA کار می کند و اجازه می دهد که مخاطب در کشوری که دوست دارد، مبارزه کند. ۱۲ نیروی بین المللی Tier 1 از ۱۰ کشور مختلف در بازی وجود دارند که شامل آمریکا، بریتانیا، آلمان، استرالیا و لهستان هستند. گودریچ بر این باور است که بازیکن ها دوست دارند ملیت خود را در بخش چندنفره نمایش دهند و او این بخش را Blue on Blue می داند، جایی که خوب ها با خوب ها مبارزه می کنند! گودریچ به این موضوع اشاره می کند که این بخش همانند دعواهای مدرسه ای خواهد بود. چیزی که Medal of Honor: Warfighter نشان داد، قاب بازی های اول-شخص را نمی شکند و آنچنان چیز جدیدی را اضافه نمی کند، ولی در عوض بازی سعی می کند که عنوانی درخور باشد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای XBOX360دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای XBOX360دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای XBOX360دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای XBOX360دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای XBOX360دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای XBOX360دانلود بازی Medal of Honor Warfighter برای XBOX360

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

DVD 1

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

DVD 2

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: EA