دانلود بازی Mighty No 9 برای PS4

Mighty No 9 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Mighty No 9 برای PS4

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۶/۰۶/۲۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS4
نوع بازی: اکشن
نوع: PKG
زبان: ENG  
ریجن: آمریکا
ایدی بازی : CUSA02495
حجم فایل: ۲٫۱۲ GB

معرفی بازی :

داستان بازی و تم اصلی Mighty No 9، بی شباهت به بازی Mega Man نیست. شخصیت اصلی بازی Mighty No 9 ، بِک (Beck) نام دارد و نهمین واحد گروهی از روبات هاست که Mighty Number خطاب می شوند. در طول داستان، بقیه اعضای گروه او و تعداد زیادی از ماشین های جهان مورد حمله ویروسی قرار می گیرند و حال این وظیفه بک است تا با روبات ها بجنگد و عامل این اتفاقات را پیدا کند. به جز داستان، گیم پلی بازی نیز شبیه Mega Man است، بعد از مرحله ابتدایی، شما می توانید همچون Mega Man مراحل را به هر ترتیبی که می خواهید طی کنید و بعد از شکست دادن باس هر مرحله نیز، یک توانایی و مهارت جدید بدست می آورید که می توانید بر علیه دیگر دشمنان از آن استفاده کنید. مکانیک های اکشن بازی نیز که کاملا شبیه Mega Man طراحی شده اند و نوع شلیک ها، حرکت سرعتی (Dash) به سمت دشمنان و حتی همین قابلیت های جدیدی که از دشمنان بدست می آورید مانند Mega Man هستند و البته دلیلی هم برای تغییر این فرمول های موفق وجود ندارد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

اما با همه ی این ها، بازی یک مکانیک جدید هم دارد؛ سل (Xel). این ماده به نوعی منبع انرژی روبات هاست و درون هر دشمنی که با آن رو به رو می شوید نیز وجود دارد. برای بدست آوردن این ماده شما باید به دشمنان خود ضربه وارد کنید و وقتی آن ها را از کار انداختید، با یک حرکت سرعتی (Dash) به سمت آن ها، این ماده را جذب کنید. هر چه قدر این کار را سریع تر انجام دهید، میزان درصدی که تحت نام درصد جذب (Absorption Rate) شناخته می شود بالاتر خواهد بود و اگر این مقدار به ۱۰۰ درصد برسد، وارد حالت Combo Mode می شوید که باعث می شود امتیاز بیش تری کسب کنید. سل ها نیز انواع مختلفی دارند: سل قرمز میزان ضربه ای که به دشمنان می زنید را افزایش می دهد، سل سبز چابکی و سرعت شما را افزایش می دهد، سل زرد برای بالابردن دفاع استفاده می شود و سل بنفش نیز به نوعی نقش آیتم درمانی بازی را ایفا می کند که در منوی توقف بازی (Pause Menu) می توانید از آن برای افزایش نوار سلامتی خود بهره بگیرید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Mighty No 9 برای PS4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Mighty No 9 برای PS4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Mighty No 9 برای PS4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Mighty No 9 برای PS4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Mighty No 9 برای PS4 | تاپ 2 دانلود

نکته :

این دیتا برای کسانی هست که بازی را از شبکه PSN خریداری کردند و هیچ ربطی به هک کنسول PS4 نداره. در ضمن می توانید در نظرات دیتای بازی های PS4 را درخواست بدید تا در اسرع وقت در سایت قرار گیرند. برای خرید این بازی اینجا کلیک کنید. دوستانی که به لینک بازی ها و آپدیت ها دسترسی دارند خواهشا تو نظرات لینک ها را قرار دهند تا ما را در قرار دادن بازی های PS4 یاری کنند.

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Comcept , Inti Creates