دانلود بازی Mind Path to Thalamus برای PC

Mind Path to Thalamus | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Mind Path to Thalamus برای PC

| دانلود نسخه کامل CODEX با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۰۸/۰۵
بستر های مورد نیاز: Windows
نوع بازی: ماجراجویی ، پازل
زبان: ENG  
حجم فایل: ۱٫۷۶ GB

اطلاعات بازی :

Mind Path to Thalamus یک بازی بسیار خلاقانه و پازل مانند از شرکت Carlos Coronado است که ذهن شما را برای مدت ها مشغول خود خواهد کرد . ماجرای اصلی داستان مربوط به شخصی می شود که در ذهن خود به دام افتاده است و به دنبال راه فراری از آن است تا بتواند خود را به زندگی واقعی برساند . برای این کار شما باید پازل های مختلفی را که در محیط وجود دارد حل کنید . در محیط بازی بیش از ۳۰ پازل و معمای مختلف وجود دارد که تنها با حل کردن آن ها قادر خواهید بود تا به زندگی واقعی برگردید . برای حل این پازل ها نیز باید از محیط کمک بگیرید و ایجاد تغییرات در آن به حل آن ها بپردازید . به عنوان مثال می توانید شب را به روز و برعکس تغییر داده و یا در بین زمان سفر کنید تا راه حلی برای حل معمال خود پیدا کنید . بیش از ۶ راه برای حل معما های مختلف وجود خواهد داشت که تنها با خلاقیت بالا قادر خواهید بود تا به آن ها برسید . همچنین در مسیر بازی بیش از ۱ ساعت گیم پلی صوتی استفاده شده است که در طول بازی داستان اصلی را برای شما بازگو خواهد کرد . همچنین با دشمنانی روبرو خواهید شد که با توجه به تجربیات و البته خلاقیت خود می توانید از سد آن ها عبور کنید .

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات این بازی کامپیوتری به ادامه مطلب مراجعه کنید …

تصاویری از محیط بازی Mind Path to Thalamus :

Mind Path to Thalamus | تاپ 2 دانلود Mind Path to Thalamus | تاپ 2 دانلود Mind Path to Thalamus | تاپ 2 دانلود Mind Path to Thalamus | تاپ 2 دانلود Mind Path to Thalamus | تاپ 2 دانلود Mind Path to Thalamus | تاپ 2 دانلود

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP
Processor: Core 2 Duo E4300 1.8GHz
Memory: 2 GB RAM
Graphics: GeForce 7600 GS
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 2 GB available space

سیستم مورد نیاز پیشنهادی :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5-3570K 3.4Ghz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 660
DirectX: Version 9.0c
Hard Drive: 2 GB available space

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Carlos Coronado