دانلود بازی My Farm Life 2 برای PC

دانلود بازی My Farm Life 2 برای PC

دانلود بازی My Farm Life 2 برای PC

امروز برای دوستان عزیز نسخه جدید و دوم بازی My Farm Life 2 بازی کم حجم و جذاب مدیریت مزرعه داری رو آماده دانلود کردیم. سبک این بازی در سبک بازی های مدیریت زمان می باشد. در این بازی شما باید به لیزا کمک کنید تا بتواند با کشاورزی و دامداری زندگی روزمره خود را بگذراند و یک حرفه ای و بهترین کشاورز منطقه شود. در ابتدا بازی لیزا صاحب یک زمین کشاورزی کوچک است و تعداد دام دارد و به مراتب و تلاش های بیشتر می تواند زمین های خود را گسترش دهد و به تعداد حیوانات خود بیافزاید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

شما در این بازی به لیزا کمک می کنید تا بر روی زمین کوچک خود کشاورزی کند و به مرور این زمین کشاورزی خود را با فروش محصولات افزایش می دهد و همچنین با فروش تخم مرغ و شیر گاوها می تواند سود زیادی را کسب کند و همین امر باعث پیشرفت او در کارها می شود و سپس می تواند به عنوان کشاورز نمونه در شهر و روستای خود شود و جایزه بهترین کشاورز را بدست آورد. بخش جالب این بازی اینه که بعضی روزا بهتون مرخصی داده میشه و شما می تونید اون روز رو حسابی به مزرعه تون برسید تا روز بعد بتونید فروش خوبی داشته باشد . شما هم اکنون می توانید بازی کم حجم و زیبای My Farm Life 2 رو از سایت یاس دانلود دریافت نمایید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی My Farm Life 2 برای PC

دانلود بازی My Farm Life 2 برای PCدانلود بازی My Farm Life 2 برای PC

 

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود از لینک مستقیم : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: –