دانلود بازی Naild برای PC

Naild | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Naild برای PC

| دانلود نسخه کامل RELOADED با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۰/۱۱/۳۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: موتورسواری
زبان: ENG  
حجم فایل: ۲٫۱ GB

معرفی بازی :

در سال ۲۰۰۹ عنوانی به نام Pure عرضه گشت و توانست در ذهن مردم جایی برای خود باز کند، سازنده ی این عنوان توانست با ایجاد فضایی گسترده دست بازیکن را در گیم پلی آن باز بگذارد. پس از این بازی چند IP جدید نیز همچون Fuel عرضه شدند ولی بازهم نتوانستند موفقیت عنوان Pure را تکرار کنند. درست در طی نمایشگاه E3 2009 بود که عنوان جدیدی به نام nail’d معرفی شد. در همان کنفرانس، سازنده ی بازی یعنی کمپانی Techland تریلر بسیار زیبایی را از بازی به نمایش گذاشت که همه ی حضار در آن کنفرانس را حیرت زده نمود. nail’d عنوانی است در سبک ریسینگ که سازنده ی آن کمپانی Techland و ناشرش نیز شرکت Deep Silver می باشد. nail’d از موتور اختصاصی شرکت Techland یعنی Chrome Engine 4 استفاده می کند، این موتور در Call of Juarez: Bound in Blood هم استفاده شده بود و کیفیت آن ثابت شده است. در nail’d باز هم محیط های بزرگ با Draw to Distance خیره کننده جلوه ای زیبا به گرافیک بخشیده و رنگ های به شدت زیبا و متنوع، آن را شاداب و تازه نشان می دهد. جلوه های گرافیکی فوق العاده ای در بازی استفاده شده و محیط های متنوع آن از جنگل، کوهستان و بیابان تا محیط های برفی همه از کیفیت بسیار بالایی برخوردار هستند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

وقتی به درون آب و یا گل می روید، جلوه جالبی از آن ها روی تصویر می پاشد. فریم بازی خوب است و به جز بعضی مواقع خیلی خوب عمل می کند. به طور کلی گرافیک nail’d بسیار چشم نواز و زنده است که بار دیگر قدرت موتور Chrome و برنامه نویسان Techland را نشان می دهد. nail’d خیلی سریع تر و اغراق آمیزتر از Pure است. شما با انتخاب راننده و ATV مورد نظر وارد این سری مسابقات می شوید که هر لیگ آن در یک کشور و در محیطی با آب و هوای متفاوت اتفاق می افتد. می توانید ATV خود را ارتقاء داده و تجهیزات پیشرفته ای روی آن ها ببندید. nail’d بازی ای است که جاذبه در آن به واقعی بودن دنیای ما نیست. زمین ها و مسیرها خیلی تخیلی هستند و مثلا باید از یک دره خیلی عمیق به نوک کوه بروید. سرعت ATVها به شدت بالا است و همین نکات کوچک nail’d را سرگرم کننده کرده است. گاه ممکن است پرش های شما آنقدر بلند باشد که به ابرها برسید و یا از روی هواپیمای در حال حرکت بپرید، مسابقات nail’d بر خلاف Pure ساده نیستند، گاه ممکن است در حین طی مسیر، کوه ریزش کند، یا از بین بالون های هوایی پرواز کنید و یا از زیر یک هواپیمای بزرگ که در حال فرود آمدن است، بگذرید. اگر مسیر را اشتباه بروید و به جایی برخورد کنید، ATV شما منفجر شده و به قطعات ریز تبدیل می شود که با Respawn شدن مجدد به جاده بر می گردید. حتی Boost هم در بازی وجود دارد که سرعت بازی را فوق العاده بالا می برد. تنوع محیط ها خیلی بالا است و در میان جاده با اتفاقات جالبی روبرو می شوید. متاسفانه در این بازی نمی توانید همانند Pure هنگامی که روی هوا هستید حرکات نمایشی انجام دهید که اتفاقا این موضوع یکی از اصلی ترین علت های موفقیت Pure بود.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Naild برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Naild برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Naild برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Naild برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Naild برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Naild برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Naild برای PC | تاپ 2 دانلود

حداقل سیستم مورد نیاز :

(OS : Windows XP (with SP3)or Windows Vista (with SP1
CPU : Intel Pentium 4 3.2 Ghz, Intel Pentium D 2.66 Ghz, AMD Athlon 64 3500+ or higher
RAM : ۱ GB Windows XP / 2 GB Windows Vista
HDD : ۴ GB free disk space
Graphics : ۲۵۶ MB Graphics Memory with Shader Model 3.0 or higher
Sound Card : DirectX 9 Compatible
DirectX : Version 9.0c

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Techland