دانلود بازی Naruto: Rise of a Ninja برای XBOX360

Naruto: Rise of a Ninja | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Naruto: Rise of a Ninja برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار: ۲۰۰۷/۱۰/۳۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: مبارزه/RPG
زبان:  ENG 
حجم فایل: ۶٫۶۱ GB

معرفی بازی :

بدون شک Naruto یکی از محبوبترین شخصیت ها برای طرفداران انیمه های ژاپنی است . این شخصیت با انتشار انیمه ژاپنی Naruto با محبوبیت بالایی روبرو شد . همین محبوبیت باعث شد تا کمپانی های بازی سازی دست به تولید بازی این انیمه برای کنسول های مختلف بزنند . اما Naruto: Rise of a Ninja تنها نسخه ای از این بازی بود که توسط یک شرکت غیر ژاپنی یعنی Ubisoft Montreal منتشر شد که البته بعد ها نیز این بازی ادامه پیدا کرد و در سال ۲۰۰۸ عنوان دیگری با نام Naruto The Broken Bond توسط همین کمپانی منتشر شد . این بازی از روی نسخه دوبله انگلیسی انیمه Naruto ساخته شده است که البته اگر از علاقه مندان به زبان ژاپنی باشید می توانید با دانلود یک فایل ۶۰ مگابایتی صوت ژاپنی با زیرنویس انگلیسی را به آن اضافه کنید . در قسمت گیم پلی این بازی شما می توانید به ۲ صورت بازی را انجام دهید . روش اول به صورت one-on-one که در این حالت شما به مبارزات تک نفره تن به تن می پردازید و یا حالت RPG که داستان و ماجرای اصلی بازی را دنبال خواهید کرد . داستان اصلی بازی مربوط به ۸۰ قسمت اول انیمه این بازی می شود که البته دارای بخش هایی مجزا و اضافه نیز خواهد بود .

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید …

تصاویری از محیط بازی Naruto: Rise of a Ninja :

Naruto: Rise of a Ninja | تاپ 2 دانلود Naruto: Rise of a Ninja | تاپ 2 دانلود Naruto: Rise of a Ninja | تاپ 2 دانلود Naruto: Rise of a Ninja | تاپ 2 دانلود Naruto: Rise of a Ninja | تاپ 2 دانلود Naruto: Rise of a Ninja | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

 

Download لینک های دانلود

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۷ : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود
سازندهسازنده: Ubisoft Montreal