دانلود بازی NBA 2K13 برای PC

NBA 2K13 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی NBA 2K13 برای PC

| دانلود نسخه کامل RELOADED با فرمت iso |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲/۱۰/۰۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: ورزشی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۶٫۸۴ GB

NBA 2K13 عنوان یک بازی ورزشی شبیه ساز بسکتبال می باشد که شما را به دنیای حرفه ای های National Basketball Association یا همان ان بی ای می برد. در این نسخه شاهد افزوده شدن بازیکنان جدید و حرفه ای مانند Kevin Durant ، Blake Griffin ، Derrick Rose از تیم های بزرگ غرب هستیم، ۲K13 دارای بخش‌ها و قسمت‌های (Mode) مختلفی است که می‌تواند اسباب سر‌گرمی شما را برای ساعت‌ها فراهم آورد. ساده ترین آن ها Exhibition است که می‌توانید در آن از میان کلکسیونی از بهترین تیم‌های تاریخ و فصل جاری NBA و همچنین دو تا از بهترین تیم‌های ملی تاریخ آمریکا (المپیک ۲۰۱۲ و Dream Team) انتخاب کرده و به بازی بپردازید. بعد از آن نوبت به محبوب‌ترین قسمت سری NBA 2K، یعنی myCareer می‌رسد. myC سعی دارد تا با بهره‌گیری از برخی عناصر سبک RPG، شما را در نقش بازیکنی جوان قرار دهد که می‌خواهد با درخشش خود به لیگ حرفه‌ای بسکتبال راه یافته و پله‌های ترقی را طی‌ کند.

 جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

بازی‌های ورزشی ۲K همواره در بخش گرافیک، از پیشتازان سبک خود بوده‌اند. ۲K13 نیز از این قاعده مستثنی نبوده و عنوانی خوش‌ظاهر است. لباس‌ها و استادیوم‌های تک‌ تک تیم‌های حاظر در NBA و همچنین تیم‌های سال‌های گذشته با سطح جزئیات بالا طراحی شده‌اند. استیل و صورت بازیکنان نیز بخوبی طراحی شده است و از نمای دور کاملا شبیه نمونه واقعی‌‌شان است. البته در طراحی صورت برخی از آنان مشکلاتی دیده می شود که قابل چشم‌پوشی هستند. صداگذاری ۲K13 نیز همانند دیگر قسمت‌های بازی عملکرد قابل قبولی داشته‌ است. جو استادیوم‌ها متناسب با نتیجه متغیر است و جلو یا عقب بودن میزبان، بر میزان صدای داخل سالن تاثیر‌دارد. گزارش بازی را می توان به‌جرات بهترین در بین تمام عناوین ورزشی خواند بطوریکه بعضی مواقع این حس به بازیباز القا می‌شود که گزارش، دقیقا در همان لحظه انجام می‌گیرد و یا مختص آن بازی ضبط شده است. اگر از طرفداران توپ نارنجی هستید، تجربه این عنوان و مشاهده تقابل ستارگان امروز بسکتبال با اسطوره‌های دیروز این ورزش از باید‌های زندگی‌تان است ولی اگر نیستید، بازی را تهیه کنید و دسته را در دست بگیرید و ببینید که چه چیزی را داشتید از دست می‌دادید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی NBA 2K13 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی NBA 2K13 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی NBA 2K13 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی NBA 2K13 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی NBA 2K13 برای PC | تاپ 2 دانلود

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Download  لینک های دانلود

 دانلود پارت ۱ : Direct Link

 دانلود پارت ۲ : Direct Link

 دانلود پارت ۳ : Direct Link

 دانلود پارت ۴ : Direct Link

 دانلود پارت ۵ : Direct Link

 دانلود پارت ۶ : Direct Link

 دانلود پارت ۷ : Direct Link

 دانلود پارت ۸ : Direct Link

 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازنده: ۲k sports