دانلود بازی NBA 2K16 برای PS3

NBA 2K16 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی NBA 2K16 برای PS3

| قابل اجرا بر روی +CFW 4.75 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۵/۰۹/۲۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: ورزشی
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: +CFW 4.75
ایدی بازی : BLUS31542
حجم فایل: ۸٫۲۴ GB
ریلیز: iMARS

معرفی بازی :

در چند سال اخیر فرنچایز پرطرفدار شرکت ۲K Sports یعنی NBA 2K از رقیب خود، فرنچایز دیگر پر طرفدار در این زمینه، NBA Live پیشی گرفته و طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده است. هواداران رشته ی بسکتبال، امسال در قالب نسخه ی NBA 2K16 به ملاقات با قهرمانان مورد علاقه ی خود در دنیای مجازی می روند و همانند نسخه های پیشین سری، مسلماً تغییرات مفید و پیشرفت های مهمی را در ساختار عنوان محبوبشان شاهد خواهند بود. به طور حتم بخش مهمی از پیشرفت های بازی NBA 2K16 نسبت به نسخه های پیشین سری، به ساختار دیداری بازی و کیفیت آن بر خواهد گشت. سازندگان  همیشگی این سری ورزشی یعنی اعضای استودیو Visual Concept ، امسال در طراحی  حرکات و انیمیشن های بازیکنان حاضر در زمین دقت و ظرافت بیشتری به خرج داده اند و حتی استیل حرکتی خاص و منحصر به فرد هر کدام از بازیکنان مطرح حاضر در لیگ بسکتبال NBA و همچنین نحوه ی حمل توپ و گام زدن آن ها را نیز مو به مو شبیه سازی کرده اند. علاوه بر آن علاقمندان بسکتبال می توانند همین ویژگی را کم و بیش در مورد مربیان حاضر در این نسخه نیز مشاهده کنند. اگرچه سری NBA 2K نام لیگ بسکتبال پر هوادار امریکا یعنی NBA را با خود یدک می کشد، اما همانند دو نسخه ی اخیر این سری ورزشی، هواداران این بازی می توانند علاوه بر تیم های حاضر در لیگ امریکا، تیم های بسکتبال فعال در لیگ اروپا را نیز برای انجام مسابقات خود انتخاب کنند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

در NBA 2K16 شما می توانید ۲۵ تیم اروپایی را برای انجام مسابقات خود در اختیار داشته باشید که در واقع این تعداد، تمامی تیم های مطرح باشگاهی این قاره را در بر می گیرند. علاوه بر آن مد محبوب My Career نیز همانند نسخه های اخیر سری، در بازی NBA 2K16 حاضر خواهد بود و شما می توانید در قالب آن، مثل همیشه کنترل یک بازیکن گمنام و ناشناخته را ابتدا در سالن های بسکتبال یکی از دبیرستان های امریکا در دست بگیرید و سپس او را به صورت پله به پله پیشرفت دهید و در نهایت به عنوان یک بازیکن سرشناس، سر از لیگ حرفه ای NBA در آورید. جالب این جاست که طراحی این بخش داستانی از NBA 2K16 و در کل بخش مهمی از ساختار این بازی را اسپایک لی (کارگردان سرشناس سینما و سازنده ی آثاری نظیر Malcolm X) بر عهده داشته است و بنابراین استحکام روایی مد My Career در بازی NBA 2K16 می تواند بسیار بیشتر از نسخه های پیشین سری باشد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی NBA 2K16 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی NBA 2K16 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی NBA 2K16 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی NBA 2K16 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی NBA 2K16 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی NBA 2K16 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Visual Concepts