دانلود بازی Obscure برای PC

Obscure | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Obscure برای PC

| دانلود نسخه کامل GOG |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۰۵/۰۳/۱۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن/ترسناک
زبان: ENG  
حجم فایل: ۲٫۶۸ GB

نقد و بررسی بازی :

میدانید که سبک اکشن بزرگترین و پرطرفدارترین سبک دنیای بازی های رایانه ای میباشد و شاخه های بسیاری دارد از جمله ی اکشن ترسناک که زیر شاخه های سبک های بسیار زیادی از جمله اکشن ماجرایی و اکشن تیر اندازی و غیره هست میباشد. سبک ترسناک نیز جزو سبک و سیاق های محبوب بازیکننده ها و همچنین سبک های مورد علاقه ی بسیاری از شرکت ها میباشد اگر دقت کنید بسیار از شرکت ها در این سبک بازی هایی ارایه کرده اند از جمله یCapcom و Konami و Activision. حتما متوجه شده اید بازی Obscure بازیی که نماینده ای از ترس واقعیست. خود را آماده ی کنید تا ترس به معنای واقعی را در یک مدرسه ی آمریکایی تجربه کنید. ترسی که میان ۵ نفر از شاگردان عادی مدرسه تقسیم میشود. فکر کنید که خود شما جای آنها بودید و با آنچنان صحنه هایی مواجه میشدید که هیچ دلیل و منطق واقعی آنها را تثبیت نمیکرد. زامبی ها در هر آنجایی که به فکر شما نرسد وجود دارد، زامبی هایی سخت جان.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

اولین شخصیت بازی که توجه شما را به خود جلب می کند استان است. فرد خوب و آرامی به نظر نمیاید. ورزش مورد علاقه ی او بسکتبال است و از قدرت زیادی برخوردار میباشد. مهارت ویژه او در بازکردن درهاست. شخصیت بعدی کننی است. او بهترین بسکتبالیتس مدرسه به شمار می رود و میتواند به سرعت بدود. او از فیزیک عالی و قدرت بسیار خوبی برخوردار میباشد. شخصیت بعدی بازی شانون نام دارد. او از شاگردان خوب و درس خوان مدرسه است همچنین او خواهر کننی نیز می باشد. جاش، خبرنگاری کنچکاو و فضول است. او مهارت ویژه ای در پیدا کردن اشیا مختلف در اتاق های مختلف را دارد. شخصیت بعدی ما اشلی است که خیلی آهسته و کند قدم بر می دارد و از قدرت و مهارت خاصی برای مبارزات برخوردار است. والدن یکی از دبیران بسیار کنجکاو است. او برخی از مواقع به دانش آموزان کمک خواهد کرد. شخصیت بعدی داستان ما فریمن نام دارد که اطلاعات بسیار زیادی در مورد وقایع اتفاق افتاده دارد. بدون شک شخصیت این کاراکتر بازی بسیار زیبا و مرموز کار شده است. و آخرین شخصیت وییس وکسون که همسر فریمن هست و اطلاعات چند درباره وقایع بوجود آمده دارد. چند شاگرد مدرسه ای بسیار ساده در طی یک ماجرای بسیار ساده به رازی بسیار بزرگ و وحشتناک پی میبرند. آنها متوجه ی اتفاقاتی که در مدرسه یشان در جریان است میشوند. کننی که قبلا با آن آشنا شده ایم شبی در زمین ورزش گم می شود و تا صبح روز بعد خبری از او نمی شود . دوستان این دانش آموز نیز با کنجکاوی هرچه تمام ماجرا را پیگیری می کنند و در پی یافتن او زنگ اخر روز بعد در یکی از کلاس ها مخفی میشوند و به خانه نمیروند. ماجرا دقیقا از همین جا آغاز میشود. در ادامه این دانش آموزان در مدرسه ی خود با جهنمی روبرو میشوند که هیچ دلیلی برای آن وجود ندارد. در ضمن متوجه میشوند که بعضی از معلمین از جمله اقای والدن و از پرسونل نیز آقای فریمن از ماجرا اطلاع دارند. اما همچنان شانون خواهر کننی و سایر دوستانش با جستجو وی به ادامه داستان شکل می دهند. در ادامه پی خواهید برد که در آن شب کننی به رخت کن میرود. ناگهان در هنگام صحبت با اشلی یکی بدون هیچ سروصدا ای کیفش را میرباید. کننی در پی یافتن کیفش به دنبال آثاری میرود که انگار همین الان انسانی در این محل بوده است. جلو های گرافیکی این بازی شما را تا حدی به یاد بازی مشهور Silent Hill می اندازد اما نمیتوان آن را با نسخه های سوم و یا چهارم سایلنت هیل مقایسه کرد. یکی از نقاط قوت گرافیکی، فیزیک و اندام های خوب شخصیت ها میباشد. شما میتوانید به خوبی شاهد عضلات و بازو های طبیعی کننی باشید. دمو ها نیز در سطح عالی کار شده اند. محیط بازی به خوب طراحی شده و اجزا سازگاری زیادی دارد. در کل بازی از گرافیک واقعا خوب و قابل قبولی بهرمند میباشد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Obscure برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Obscure برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Obscure برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Obscure برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Obscure برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Hydravision