دانلود بازی patapon برای PSP

patapon | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی patapon برای PSP

تاریخ انتشار: ۲۰۰۸/۰۲/۲۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PSP
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: ISO 
زبان:  ENG 
حجم فایل: ۱۶۱ MB

اطلاعات بازی :

اولین بار وقتی سونی بازی Patapon را به نمایش گذاشت توانست نظر بسیاری از منتقدین و مردم عامه را به این بازی جلب کند و نوعی نوآوری را در زمینه بازیها به نمایش بگذارد و فصل جدیدی را در بازیهای ریتمیک پایه گذاری کند. Patapon بازی است که هر قشری را می تواند سرگرم و صرفآ بازی نیست که قشر خاصی را به دنبال خود بکشد و بی شک یکی از اهداف سونی از عرضه این بازی کشاندن افراد غیر بازیباز حرفه ای و همچنین جلب نظر بازیبازان معمولی ژاپنی و رقابت بهتر PSP با NDS بوده و در این زمینه نیز بسیار موفق کار کرده و Patapon الحق عنوان بسیار جالبی از کار درآمده است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

Patapon توسط گروه Interlink ساخته شده که پیش از این سابقه ساخت بازی Loco Roco، یکی از بهترین و مرفحترین بازیهای PSP را در پرونده دارد و توسط Sony Computer Entertainment به طور اختصاصی برای کنسول PSP عرضه شده است. بازی داستان پیچیده ای ندارد ولی موضوع آن بسیار جالب است. شما در نقش almighty پاتاپون ها به ایفای نقش می پردازید و باید به آنها کمک کنید تا به پایان دنیا(earth end) برسند و ملکه Zigatonها و سپاه او را شکست دهید. شما برای این منظور باید پاتاپونها را در مراحل رهبری کنید و با دادن دستورات به موقع به آنها نظیر دستور حمله، دفاع، فرار و … و با استفاده از جادوها شامل باران، باد، زلزله و طوفان موجبات پیروزی آنها در نبردها و مراحل فراهم آورید. مراحل مبارزه با باس ها نیز هیجان خاص خود را دارند. در مجموع ۱۱ باس در بازیوجود دارد که می توانید با هر یک به دفعات زیاد مبارزه کنید و به کسب اسلحه و آیتمهای ارزشمند بپردازید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی patapon برای PSP | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی patapon برای PSP | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی patapon برای PSP | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی patapon برای PSP | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی patapon برای PSP | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی patapon برای PSP | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود از لینک مستقیم : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: SCE Japan Studio