دانلود بازی Plants vs Zombies Garden Warfare برای PS3

Plants vs Zombies Garden Warfare | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Plants vs Zombies Garden Warfare برای PS3

| قابل اجرا بر روی +CFW 4.60 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۰۸/۱۶
بستر های مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن/انلاین
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: +CFW ۴٫۶۰
ایدی بازی : BLUS31410

ریلیز : iMARS
حجم فایل: ۲٫۵۲ GB

معرفی بازی :

بدون شک همه شما با عنوان بسیار محبوب Plants vs Zombies آشنا هستید . بازی ای که برای کنسول های مختلف ارائه شده و با وجود گرافیک نه چندان سطح بالا و داستانی بسیار ساده به حدی مورد توجه کاربران قرار گرفت که برای مدت های طولانی یکی از محبوبترین بازی های روز بود . اما اینبار دیگر خبری از آن بازی با گرافیک پایین و حالت استراتژی نیست . اینبار شما یک گیاه را انتخاب و در حالت اکشن به جنگ با زامبی های اطراف باخچه می پردازید . Plants vs Zombies Garden Warfare عنوانی است که بسیاری از شما منتظر آن بوده اید تا تجربه ای کاملا متفاوت را از سری بازی های Plants vs Zombies تجربه کنید . در این بازی هر گیاه دارای قابلیت ها و ویژگی های خاصی است که به کمک آن ها می توانید زامبی ها را بکشید و از باغچه دور نگه دارید . همچنین آقای باغبان نیز در این بازی وجود دارد و با ارائه توضیحات و توصیه های جالب فضای خوبی را برای شما ایجاد می کند . گرافییک و فیزیک بازی بسیار عالی کار شده است و EA برای طراحی آن از موتور گرافیکی بازی ای مانند Battlefield 4 استفاده کرده است . در این نسخه همه چیز تغییر کرده و شما شاهد تجربه ای بسیار بهتر و متفاوت تر از قبل خواهید بود .

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات این بازی به ادامه مطلب مراجعه کنید …

تصاویری از محیط بازی Plants vs Zombies Garden Warfare :

Plants vs Zombies Garden Warfare | تاپ 2 دانلود Plants vs Zombies Garden Warfare | تاپ 2 دانلود Plants vs Zombies Garden Warfare | تاپ 2 دانلود Plants vs Zombies Garden Warfare | تاپ 2 دانلود Plants vs Zombies Garden Warfare | تاپ 2 دانلود Plants vs Zombies Garden Warfare | تاپ 2 دانلود Plants vs Zombies Garden Warfare | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: PopCap