دانلود بازی Me and PostApocalypse 2 Scraping برای PC

Me and PostApocalypse 2 Scraping | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Me and PostApocalypse 2 Scraping برای PC

| دانلود نسخه کامل iNLAWS با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۰۷/۱۸
بستر های مورد نیاز: Windows
نوع بازی: شوتر اول شخص
زبان: ENG
حجم فایل: ۱٫۱۶ GB

معرفی بازی :

Me and PostApocalypse 2 Scraping یک بازی اول شخص شوتینگ است که توسط Frostweep Games ساخته و منتشر شده است . شما در نقش یک دانشمند با تجربه ایفای نقش می کنید که متوجه می شود ویروسی در سراسر دنیا پخش شده و انسان های کره زمین را تبدیل به زامبی کرده است . حال این اتفاق شما را در ماجراجویی بسیار طولانی قرار می دهد که به طور کل زندگی شما را نیز تغییر می دهد . پس از این اتفاق شما عازم سفری طولانی خواهید شد و باید از گرم ترین و سرد ترین مناطق دنیا عبور کنید تا بتوانید این ویروس را از ریشه نابود و سیاره را از هر زامبی ای پاک کنید . در هر مکان و زمانی ممکن است از طرف زامبی ها مورد حمله قرار بگیرید و همین امر تمامی حواس شما را می طلبد . حتی در خواب هم باید مراقب اطراف خود باشید تا زامبی ها شما را به موجودی همچون خود تبدیل نکنند . گرافیک بازی اگرچه تعریف چندانی ندارد و قابل مقایسه با بازی های امروزی مانند Walking Dead نیست ولی داستان و فیزیک بازی تا حد قابل قبولی کار شده است که می تواند برای مدت ها شما را سرگرم کند .

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات این بازی کامپیوتری به ادامه مطلب مراجعه کنید …

تصاویری از محیط بازی Me and PostApocalypse 2 Scraping :

Me and PostApocalypse 2 Scraping | تاپ 2 دانلود Me and PostApocalypse 2 Scraping | تاپ 2 دانلود Me and PostApocalypse 2 Scraping | تاپ 2 دانلود Me and PostApocalypse 2 Scraping | تاپ 2 دانلود Me and PostApocalypse 2 Scraping | تاپ 2 دانلود Me and PostApocalypse 2 Scraping | تاپ 2 دانلود

چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

Download لینک های دانلود

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود
سازندهسازنده: Frostweep Games