دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PSP

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PSP

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PSP

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲/۱۰/۲۶
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PSP
نوع بازی: ورزشی
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: ISO 
زبان:  ENG  
حجم فایل: ۱٫۰۱

اگر شما هم از دسته گیمر‌هایی باشید که بازی‌های ورزشی را به طور جدی در طول سال دنبال می‌کنید، قطعا خود به نتایجی نسبی در مورد روند هر کدام از این سری بازی‌های ورزشی (که معمولا در هر سال یک نسخه از آن‌ها عرضه می‌شود) خواهید رسید. این نکته بر ما پوشیده نیست که فوتبال اگر پرطرفدارترین ورزش نباشد، دست کم جزو پرطرفدارترین ورزش‌های جهان است. از این رو در صنعت بازی‌های رایانه‌ای نیز بازی‌هایی با مضمون این ورزش طیف وسیعی از مخاطبان را در بر می‌گیرند و یقینا سطح کیفی این بازی‌ها زیر ذره بین بسیاری از هواداران خواهد رفت. همانگونه که می‌دانید، دو بازیFIFA و Pro Evolution Soccer به عنوان بازی‌های فوتبال، هر ساله رقابت خود را بر سر کیفیت و جذب مخاطب بیش تر از سر می‌گیرند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

همانگونه که پیش تر اشاره شد، بقینا بازی‌ بازان خود از روند طی شده توسط هر دو عنوان با خبر هستند و مطمئنا کسانی که در چند سال اخیر نسخه‌های این دو عنوان را دنبال کرده باشند باید فهمیده باشند که کونامی، سازنده و ناشر عنوان PES، بر خلاف سازندگان FIFA که به فرمولی تثبیت شده رسیده اند و در این سال‌ها سیری صعودی و به سوی تکامل را طی کرده اند، هر ساله در تلاش بوده تا بتواند با پیش گرفتن روشی مانند آزمون و خطا کردن به حالت آرمانی خود نزدیک تر شوند. متاسفانه این روش در سال‌های پیاپی با شکست روبرو شد چرا که کونامی‌هر چه سیستم پیاده شده گیم پلی را در نسخه‌های مختلف PESدچار تحول می‌کرد، در نهایت عنوانی نه چندان خوب روانه بازار‌ها می‌شد. تا اینکه کونامی‌در سال ۲۰۱۱، با ارائه سبک به روزرسانی شده و جدید تری از گیم پلی سری بازی‌های PES، تقریبا راه خود را برای به نمایش گذاشتن سبک خاص خود آغاز کرد. با اینکه این روش نیز در دو سال ابتدایی چندان خوب نبود، اما به نظر می‌رسد که در این سال می‌توانیم شاهد گیم پلی به روز رسانی شده و یک بازی تکامل یافته از سوی کونامی‌باشیم. در بازی قسمتی برای یادگیری تمامی امکانات بازی و حرکات جدید وجود دارد. نکته مهم در انجام حرکات به موقع فشار دادن دکمه ها است که در قسمت آموزش با نشان دادن گیم پد و رنگی شدن دکمه های مورد نظر، شما را کاملاً با این حرکات آشنا می کند. همیشه کونامی ‌در طراحی چهره‌ها موفق بوده. در PES 2013 هم طراحی چهره فوتبالیست‌ها تا حد زیادی به واقعیت نزدیک شده و طبیعی‌تر به نظر می‌رسند. اما در همین بین نیز تعدادی از چهره‌ها مشاهده می‌شوند که با وجود کار صورت گرفته و طبیعی بودن آن‌ها، شبیه به نمونه واقعی بازیکنان نیستند. طراحی استادیوم‌ها به سبک کونامی ‌مثل همیشه است. البته چیزی که زیبایی طراحی این بازی را دو چندان می‌کند انیمیشن‌های واقعی بازیکنان است که به جرات میتوان گفت تعداد آن‌ها از سال گذشته به طرز باورنکردنی افزایش یافته است. به همین دلیل است که در حین بازی کردن چند بازیکن خشک را مشاهده نخواهید کرد. در آخر باید به این نکته اشاره کرد که سری PES بعد از چند سال، حالا گامی ‌رو به جلو در راستای تکمیل کردن گیم پلی همیشگی برداشته و با تغییرات خاصی که در آن ایجاد کرده باعث شده  سرگرم کننده باشد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PSP

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PSP

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PSP

دانلود بازی Pro Evolution Soccer 2013 برای PSP

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Konami