دانلود بازی Ratchet and Clank Future A Crack in Time برای PS3

Ratchet and Clank Future A Crack in Time | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ratchet and Clank Future A Crack in Time برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۰۹/۱۰/۱۶
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 3.55, 4.41 , 4.46
ایدی بازی : BCES00511
حجم فایل: ۱۹٫۹ GB

اطلاعات بازی :

Crack in Time درست از نقطه ای که Quest for Booty به پایان رسید، آغاز می شود. قهرمان ما Ratchet که به دنبال یار همیشگی خود Clank، که در شماره نخست سه گانه توسط موجودات مرموزی به نام Zoni ربوده شد، است پی می برد همه این ماجرا ها زیر سر دکتر دیوانه و بی نهایت دست و پا چلفتی به نام Nefarious، که برای اولین بار در Up Your Arsenal به حضور طرفداران معرفی شد، است. حال وظیفه شماست که با کمک ژنرال Alister Azimuth، که یکی از دوستان پدر Ratchet است، به دنبال Clank گشته و توطئه های احمقانه نفاریوس را بار دیگر خنثی کنید. اگر چه سری R&C همیشه از داستانی ساده و در عین حال بسیار لذت بخش و شیرین بهره می برد اما اینبار Insomniac پا را فراتر از حد معمول گذاشته و با بازی با زمان و ساعت بزرگ دست به خلق داستانی غنی و پرپیچش زده است که بدون شک تا مدت ها در ذهن گیمرها باقی خواهد ماند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

با شروع بازی و البته تمام شدن تعریف های مبالقه آمیز کاپیتان Qwark بی عرضه از کارهایی که اصولا هیچ کدامشان را انجام نداده است. کنترل بازی در دستان شما قرار خواهد گرفت. در Crack in Time برخلاف تمام عنوان های قبلی بازی تنها با Ratchet آغاز شده و دیگر خبری از Clank و همکاری های این دو دوست نخواهد بود و بازی به همکاری رچت و ژنرال آزیموث بسنده خواهد کرد. البته با توجه به روایت مجزای داستان از دید رچت و کلنک، تا زمانی که این دو دوست و همکاری قدیمی به یکدیگر برسند بعضی از مراحل نیز به کلنک تعلق خواهد داشت که هم خبر بسیار خوبی برای دوست داران این ربات کوچک است و هم تنوع خوبی برای گیم پلی بازی. همانند گذشته هر کدام از سلاح ها قابلیت ارتقا و Level Up کردن را دارا بوده و شما با رساندن آن ها به آخرین درجه معنی واقعی لذت بردن از مبارزات را خواهید فهمید. تقریبا تمامی سلاح ها با رسیدن به آخرین درجه خود تغییر شکل داده و به فرم مخرب تری تبدیل خواهند شد، اما اگر باز هم از شکل ظاهری و یا قدرت تخریبی آن ها راضی نیستید می توانید خودتان دست به کار شده و به صورت دستی آن ها را ویرایش و به فرم و حتی رنگ دلخواه خود درآورید. تمامی سلاح ها، مهمات و زره های رچت از فروشنده های خوش انصاف قدیمی قابل خرید هستند و شما می توانید آن ها را با امتیاز ها و چرخ دنده هایی که در طول مراحل جمع کرده اید، تعویض کنید. متاسفانه Crack in Time کماکان برای تعویض مهمات از همان رابط کاربری گذشته استفاده می کند که هرچند قابل ویرایش است اما کارایی لازم را نداشته و سرعت مبارزات را اندکی کند می کند. یکی از ویژگی های مثبت Crack in Time سرعت و اکشن بسیار بالای آن به واسطه افزایش دشمنان است، به طوری که در تمام طول مراحل به شما اجازه نفس کشیدن هم نخواهد داد اما سازندگان به همینجا بسنده نکرده و با افزودن قابلیتی جدید که شبیه به نیترو در بازی های Racing است به رچت اجازه می دهد مسیرهای طولانی مراحل را با سرعت بیش تری طی کند. گرافیک Crack in Time تقریبا نسخه بهبود یافته ToD، که نزدیک به دو سال پیش منتشر شد، است و تفاوت چندانی با آن اثر ندارد. البته گرافیک ToD به قدری خوب و زیبا بود که بعد از گذشت چندین ماه کماکان تازه و شاداب به نظر برسد. البته این نکته را نیز نباید فراموش کرد که مراحل موجود در Crack in Time چیزی در حدود ۲۰ درصد بزرگ تر از ToD و تقریبا Open-World است، اما با این وجود گرافیک بازی اندکی نیز بهبود یافته است. ترافیک شهری و محیطی نیز نسبت به عنوان های قبلی افزایش یافته و دیگر شاهد محیط های خالی از جمعیت نخواهید بود. وسعت دید (Draw Distance) بسیار بالا به همراه نورپردازی پویا (HDR) به محیط های وسیع بازی جذابیت خاصی بخشیده و به همراه ترافیک شهری شلوغ خود حس گشت و گذار در متروپل و یا سیاره زنده و پویا را به خوبی گیمرها منتقل خواهند کرد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Ratchet and Clank Future A Crack in Time برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ratchet and Clank Future A Crack in Time برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ratchet and Clank Future A Crack in Time برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ratchet and Clank Future A Crack in Time برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ratchet and Clank Future A Crack in Time برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ratchet and Clank Future A Crack in Time برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۱:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۲:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۳:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۴:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۵:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۶:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۷:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۸:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۹:Direct Link

downloadدانلود پارت ۲۰:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Insomniac Games