دانلود بازی Raven Squad برای XBOX360

Raven Squad | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Raven Squad برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۰۹/۰۸/۲۵
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD2
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۷٫۱۶ GB

معرفی بازی :

ماجرای بازی Raven Squad چندان پیچیده نیست و همانطور که از چنین بازی هایی انتظار می رود، داستان با یک بهانه ساده بازیکن را به سمت انجام ماموریت ها سوق می دهد. دو گروه از کماندوهای اجیر شده با چتر روی جزیره ای پوشیده از جنگل به منظور نجات یک شخص تراز اول وابسته به نیروهای Guerrilla فرود می آیند. اگر شما جزو طرفداران سبک FPS باشید، این بازی تا ۵۰ درصد شما را راضی نگه می دارد. در مورد RTS بازهای حرفه ای هم همینطور است. بازی در حالت اول شخص شروع می شود و تا پاکسازی اولیه منطقه ادامه دارد. اما از اینجا به بعد بازی به دو قسمت پیشروی و پاکسازی تقسیم می شود. بخش پیشروی در حالت استراتژی و با زاویه دوربین ایزومتریک و بخش حمله و پاکسازی در حالت اول شخص به نمایش درمی آیند. البته توقع نداشته باشید که بتوانید همه قابلیت های این دو حالت که سابق بر این در بازی های مستقل این ژانرها وجود داشتند را در Raven Squad در اختیار داشته باشید.

متاسفانه سطح کیفیت گرافیک بازی در حد و اندازه های یک بازی نسل هفتمی نیست و از جهات متعددی چون مدل شخصیت ها، وسایل نقلیه و اشیا موجود در محیط ضعف دارد. در طراحی افکت های آتش و دود از تکنیک های روز استفاده نشده است که همین امر سبب شده تا بازی با توجه به اینکه در این مقطع زمانی عرضه گردیده، کمی زننده به نظر بیاید. اما برخلاف تصور، آنها از پس طراحی آب آن هم در یک جزیره خوب برآمده اند. از آنجایی که بازی در دو حالت FPS و RTS در حال تغییر است، لذا ما با دو نوع طراحی محیط با دو زاویه متفاوت دوربین طرف هستیم. این سخت ترین بخش اجرایی در بحث گرافیکی Raven Squad به حساب می آید که باید گفت آنها خوب توانسته اند از پس این کار برآیند. بافت های بکار رفته در طراحی اشخاص و محیط نیز از کیفیت نه چندان عالی، اما قابل قبول تری نسبت به سایر نکات این قسمت برخوردارند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Raven Squad برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Raven Squad برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Raven Squad برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Raven Squad برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Raven Squad برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Raven Squad برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Atomic Motion