دانلود بازی Resident Evil 5 Gold Edition برای PC

Resident Evil 5 Gold Edition | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Resident Evil 5 Gold Edition برای PC

| دانلود نسخه کامل PLAZA با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۵/۰۳/۲۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۸٫۶۳ GB

معرفی بازی :

بازی Resident Evil ۵ همان سبک Resident Evil ۴ را ادامه میدهد ،یک بازی Third Person با گرافیک بسیار زیبا و پیچیدگی های داستانی و جوی ترسناک. شخصیت های اصلی این بازی Chris Redfield و Sheva Alomar هستند. داستان اصلی بازی از اینجا شروع میشود که کریس سوار بر اتومبیل نظامی در صحراهای سوزان آفریقا به سمت Kijuju در حال حرکت است. او سرانجام به Kijuju میرسد و به شوا میپیوندد. ماموریت این دو نفر این است که شخصی به نام Ricardo Irving را دستگیر کنند که قصد دارد یک سلاح Bio Organic را در بازار سیاه بفروشد. کریس به کمک راهنمایی های شوا به دنبال اثری از Irving میگردد که در بین راه با یکی از روستایی ها مواجه میشوند که طی یک Cut Scene مخوف میبنیم که او تبدیل به موجودی فرا انسانی به نام Majini میشود.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

شرکت کپکام در RE 5 دوباره همان سبک گیم پلی RE 4 را تکرار کرده است. یک بازی Third Person Shooter بسیار خوش ساخت که با عنصر ترس آمیخته شده و باعث شده این بازی یکی از اعتیاد آورترین بازی های سال بشود. بازی دارای شش Chapter میباشد که هر کدام به چند قسمت تقسیم میشوند. خوش بختانه کپکام هر چند در قسمت داستان آن چنان خوب و شایسته عمل نکرده ولی در بخش گیم پلی سنگ تمام گذاشته است. بازی دارای دو Mode تک نفره و Co-Op هستش که بیشتر تمرکز سازندگان روی بخش تک نفره قرار گرفته است. زمانی که برای تمام کردن بازی باید صرف کنید طولانی و مناسب است و نه تنها باعث خستگی گیمر نمیشود بلکه بازی آن قدر از لحاظ گیم پلی قوی است که گیمر تا بازی را تمام نکرده دست از بازی نمیکشد. شما در مود تک نفره بازی کنترل کریس را به دست میگیرید. مانند RE 4 شما یک صفحه ی Item Management دارید که در این صفحه میتوانید سلاح ها و اسپری کمک های اولیه و کلا هر چیزی که در طول بازی به دست می آورید مدیریت کنید و در صورت لزوم با شوا مبادله کنید. همچنین از طریق همین منو میتوانید سلاح های خودتان را بفروشید یا اینکه Upgrade شان کنید. مطمئنا بازی RE 5 یکی از بهترین بازی های دنیا از نظر جلوه های بصری است. شرکت Capcom در ابتدای ساخت بازی قصد داشت از موتور گرافیکی Unreal Engine 3 استفاده کند، ولی در اوایل ساخت بازی از این کار منصرف شد و از موتور اختصاصی خود یعنی MT Framework استفاده کرد. این موتور گرافیکی پیشرفته قدرتی تقریبا برابر با UE3 دارد و از برخی جهات میتوان گفت از آنریل قدرتمند تر است. استفاده از موتور گرافیکی بسیار قدرتمند به همراه استفاده از فیزیک Havok باعث شده بازی RE 5 یکی از بهترین بازی ها از نظر فنی و هنری شناخته شود. شرکت Capcom در بازی RE 5 پویا ترین و واقعی ترین کاراکترهای دنیای بازی را طراحی کرده است. طراحی بدن ورزیده ی کریس، لباس ها و سلاح ها، حالات چهره و حالت موهای کریس به دقت فراوانی انجام گرفته است. شوا هم با بدن ظریف و زنانه اش به بهترین حالت ممکن طراحی شده است. اگر بخواهیم تعداد چند ضلعی (Polygon) هایی که در طراحی کریس و شوا به کار رفته را با کاراکتر های بازی UFC Undisputed مقایسه کنیم میتوان گفت چند ضلعی هایی که در طراحی کاراکتر های اصلی RE 5 به کار رفته از ۳۰٫۰۰۰ بیشتر است. حتی قطرات عرق بر پیشانی و بدن کریس و شوا به طبیعی ترین شکل ممکن طراحی شده است و در این مورد باید به Capcom آفرین گفت. اکشن های کریس و شوا به بهترین شکل ممکن ساخته شده اند، دویدن و پرش ها و حالات بدن کریس و شوا بسیار طبیعی بوده و گیمر را شگفت زده میکند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Resident Evil 5 Gold Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Resident Evil 5 Gold Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Resident Evil 5 Gold Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Resident Evil 5 Gold Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Resident Evil 5 Gold Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Resident Evil 5 Gold Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

سیستم مورد نیاز :

Supported OS : Windows 7
Processor : Intel Core™ ۲ Quad 2.4GHz or better, AMD Phenom™ II x4 3.4GHZ or better
Memory : 4GB or better
Graphics : 512 MB VRAM, NVIDIA® GeForce 9800 series or better, ATI Radeon HD 7770 or better
Display : Minimum 800 x 600 pixel resolution
Sound : DirectSound Compatible (DirectX 9.0c or higher
DirectX® : DirectX 9.0c / Shader 3.0 or better
Hard Drive : 15 GB free hard drive space
Peripherals : Keyboard and mouse
Internet connection required for game activation

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Capcom