دانلود بازی Resident Evil 6 برای PS3

Resident Evil 6 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Resident Evil 6 برای PS3

| قابل اجرا بر روی +CFW 4.21 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۲/۰۹/۲۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: +CFW 4.21
ایدی بازی : BLES01465
حجم فایل: ۹٫۶۵ GB
ریلیز: DUPLEX

 

Resident Evil 6: تشکیل این سبک ترکیبی از اقدام پویا و جو متشنج از ژانر وحشت بقا است. شما دوباره با شخصیت های آشنا – لئون کندی و کریس Redfield، و همچنین برای تازه واردین، از جمله، به عنوان مثال، جیک مولر دیدار خواهد کرد. همانطور که شما پیشرفت از طریق داستان به شمال امریکا، کشورهای اروپای شرقی و استان چینی از Edon Lanshyan مراجعه کنید. ما را در سه داستان جداگانه، اما در هم تنیده است. هر کدام از آنها دارای شخصیت های اصلی آن است، و هر فرض امکان بازی با هم – هر دو در شبکه و در همان کنسول است. لئون کندی باعث می شود که شرکت دولت آمریکا عامل هلنا هارپر. کریس Redfield پیوستن به نیروهای با کارمند APBT Nivensom پیرس، و پسر از معروف آلبرت Ueskera، مولر جیک مزدور، با حمایت از دانشمندان دختر “چتر” ویلیام و آنت Birkin – شری است این بازی ترکیبی از شخصیت های ترسناک است و همه آنها باید به صورت یک تهدید جدید K ویروس مرگبار و مرموز، قادر به ایجاد جهش باور نکردنی است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

• در سراسر جهان ترسناک. شیوع ویروس در سراسر جهان گسترش یافته است. برای مبارزه با biougrozoy، قهرمانان را برای رفتن به شمال آمریکا، شرق اروپا و چین.

• انواع شخصیت ها و طرح های پیچیده. چهره کریس Redfield، لئون کندی و جیک مولر، که هر یک از آنها با شریک زندگی خود را به همراه – تاریخچه رزیدنت ایول ۶ از سه نقطه نظر تغذیه می کند.

• تاثیر دو برابر شود. بازی رزیدنت ایول ۶ می تواند به تنهایی و یا با دوستان – هر دو برای یک کنسول واحد، و یا بیش از یک شبکه.

• آزمون جدید. ویروس کشنده است قادر به گرفتن بسیاری از اشکال است، اما همیشه خطرناک است.
در یک سری از رزیدنت ایول زامبی بازگشت! در حال حاضر آنها را اجرا، پرش و حتی استفاده از سلاح. این باعث می شود آنها را خطرناک تر از هر زمان دیگری قبل از.
در شرق قهرمانان اروپا در انتظار یک فرم جدیدی از جهش – Dzh’avo. این دشمنان فوق العاده به سرعت بهبود است و می تواند به راحتی التیام زخم های خود را. علاوه بر این، با آسیب عمده به هر منطقه از بدن، Dzh’avo می تواند روند جهش کنترل شده، شروع به برقراری مجدد قابلیت مبارزه با آن و حتی ویژگی های جدید، که باعث می شود آنها را حتی بیشتر خطرناک و غیر قابل پیش بینی است.
با این وجود نوع دیگری از جهش در ویروس به – دالی. روند جهش از این موجودات بیشتر طول می کشد، اما زمانی که آن را در نهایت به پایان رسید، آزادی وحشتناک ترین و خطرناک ترین موجودات را از جیبش در آورد.

• بازگشت از مزدوران. حالت ترجیحی “مزدوران» (مزدوران)، به خوبی اثبات شده در رزیدنت ایول گذشته، و نیز در سری بازی های جدید ظاهر می شود.

• بههنگام شده در مدیریت. یکی از ویژگی های بازی Resident Evil 6 خواهد بود یک سیستم اصلاح شده کنترل شخصیت است. از حالا به بعد، شخصیت ها قادر به شلیک در حالی که در حال اجرا، کشویی، آلیاژها در هر جهت، برای مخفی کردن در پشت پوشش و استفاده از حملات غوغا پیشرفته.

تصاویر محیط بازی :

 

دانلود بازی Resident Evil 6 برای PS3 | تاپ 2 دانلوددانلود بازی Resident Evil 6 برای PS3 | تاپ 2 دانلوددانلود بازی Resident Evil 6 برای PS3 | تاپ 2 دانلوددانلود بازی Resident Evil 6 برای PS3 | تاپ 2 دانلوددانلود بازی Resident Evil 6 برای PS3 | تاپ 2 دانلوددانلود بازی Resident Evil 6 برای PS3 | تاپ 2 دانلوددانلود بازی Resident Evil 6 برای PS3 | تاپ 2 دانلوددانلود بازی Resident Evil 6 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Capcom