دانلود بازی Shadow of Rome برای PS2

Shadow of Rome | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Shadow of Rome برای PS2

تاریخ انتشار: ۲۰۰۵/۰۲/۰۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS2
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: ISO 
زبان:  ENG  
حجم فایل: ۴٫۲ GB

اطلاعات بازی :

داستان Shadow of Rome در زمان روم باستان اتفاق می افتد، زمانی که بزرگی و عظمت جمهوری روم توسط فساد سیاسی و اخلاقی رو به تیرگی می رود و جامعه توسط خشونت طلبان و متجاوزین به حقوق مردم رو به نابودی است. در این زمان جولیوس سزار که فرمانروایی این سرزمین را به عهده دارد توسط مخالفانش به قتل می رسد و حاکمیت خونین او نیز پایان می یابد. مشاور جولیوس سزار به نام یوسینیوس مقصر مرگ او معرفی شده و دستگیر می شود. پسر یوسینیوس به نام Agrippa که یکی از سربازان دلیر ارتش روم است از ماجرا مطلع می شود و همراه دوست زیرکش Octavius برای نجات پدرش از اتهامی که به او زده اند به سوی روم هجوم می آورد تا بلکه بتواند بی گناهی پدرش را اثبات کند. شما به قصر روم می روید و با گلادیاتورها و حیوان های آنها مبارزه می کنید. اولین ناحیه بازی ناحیه گلادیاتورها است که در اینجا روش مبارزه و سپس روش استفاده از اسلحه را می آموزید. اسلحه اصلی شما تبر است اما بتدریج دارای شمشیر و تیر و کمان و سنگ های بزرگ می شوید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

به دشمنان می توانید مشت و لگد چند ضرب بزنید. می توانید غلت بخورید و سر دشمنان را ببرید یا آنها را خلع سلاح کنید. همچنین می توانید شمشیر یا تبر را به سوی دشمنان پرتاب کنید یا از ماشین های جنگی مانند منجنیق ها و توپ های زرهی قدیمی برای خراب کردن دیوار قلعه ها استفاده کنید. کمپانی سازنده گفته است که صحنه های نبرد و دموهای بازی چیزی شبیه Onimusha 3 است. در کل می توان گفت که این بازی نیز همانند اغلب ساخته های کمپانی Capcom دارای صحنه های پر از خون و خون ریزی و خشونت تمام عیار است که قاعدتاً آنرا برای گروه های سنی پایین توصیه نمی کنیم.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Shadow of Rome برای PS2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Shadow of Rome برای PS2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Shadow of Rome برای PS2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Shadow of Rome برای PS2 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Shadow of Rome برای PS2 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Capcom