دانلود بازی Ship Simulator Maritime Search and Rescue برای PC

Ship Simulator Maritime Search and Rescue | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Ship Simulator Maritime Search and Rescue برای PC

| دانلود نسخه کامل CODEX با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۴/۰۷/۰۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: Windows
نوع بازی: شبیه ساز
زبان: ENG  
حجم فایل: ۱٫۱۲ GB

معرفی بازی :

Ship Simulator Maritime Search and Rescue یک بازی جالب در سبکی متفاوت است که توسط Reality Twist GmbH ساخته شده است . این بازی یک بازی شبیه ساز است که به شما امکان کنترل یک کشتی را می دهد . در این بازی سعی شده تا تمامی اتفاق هایی که ممکن است در یک مسافرت به وسیله کشتی رخ دهد را بازسازی کند تا بتوانید با آن ها دست و پنجه نرم کنید . اتفای هایی مانند آتش ، آسیب دیدن بدنه کشتی ، قطع شدن ارتباط و … در طول بازی رخ خواهد داد و شما نیز وظیفه دارید تا جان خود را به خطر بی اندازید تا بتوانید سایرین را از مرگ و یا هرگونه آسیب دیدگی حفظ کنید . این بازی با دارای بودن ۲۰ ماموریت مختلف تمامی اتفاق های ممکن را پیش روی شما قرار خواهد داد تا به هر راهی که شده بتوانید آن ها را حل کنید . این بازی با دارای بودن بیش از ۳۰ شخصیت که از اعضای خدمه شما هستند یک تیم را در اختیار شما قرار می دهد تا با کمک آن ها کشتی خود را به بهترین شکل مدیریت و هدایت کنید .

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات به ادامه مطلب مراجعه کنید …

تصاویری از محیط بازی Ship Simulator Maritime Search and Rescue :

Ship Simulator Maritime Search and Rescue | تاپ 2 دانلود Ship Simulator Maritime Search and Rescue | تاپ 2 دانلود Ship Simulator Maritime Search and Rescue | تاپ 2 دانلود Ship Simulator Maritime Search and Rescue | تاپ 2 دانلود Ship Simulator Maritime Search and Rescue | تاپ 2 دانلود

technoratiقابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن :

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

 

Download لینک های دانلود

دانلود دانلود پارت ۱: Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲: Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود
سازندهسازنده: Reality Twist GmbH