دانلود بازی Singularity برای XBOX360

Singularity | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Singularity برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۰/۰۶/۲۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD2
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۶٫۷۸ GB
ریلیز: COMPLEX

معرفی بازی :

جزیره ای عجیب به نام Katorga-12 در روسیه وجود دارد. منطقه ای که قلب تحقیقات علمی و هسته ای این کشور است، به تازگی جریان های قوی از الکتریسیته و موج های عجیب در این منطقه به ثبت رسیده که دولت این کشور نیروهای ویژه ای برای بررسی این موضوع به این منطقه عجیب می فرستد. شما در ابتدا در نقش نیت رنکو (Nate Renko) یک خلبان در دوره مدرن هستید که ناگهان موجی عجیب از دور شکل می گیرد و هلیکوپتر شما را منفجر می کند. شما به طور عجیبی از این حادثه جان سالم به در برده و حال با اتفاقات و جانوران عجیبی رو برو می شوید. روس ها از سال ۱۹۵۰ در این منطقه روی پروژه ای به نام عنصر Element 99 کار می کردند که به موجب آن قرار بود تا کنترل سفر به زمان را به دست بگیرند. اما تحقیقات آن ها با موفقیت کامل روبرو نمی شود و بر اثر یک اشتباه انفجار مهیبی در جزیره رخ می دهد و تمام ساکنان آن به شکل توده های زغال و خاکستر می میرند و بعضی از آن ها همانند زامبی ها به شما حمله می کنند. کم کم با پیشروی در داستان به یک وسیله ای عجیب بر می خورید که روی دست سوار می شود و توانایی هایی مثل سفر در زمان و سالم و یا تخریب کردن اجسام را دارد و از همین جاست که داستان اصلی شکل می گیرد و اساس گیم پلی با همین وسیله پیش می رود.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

موتور این بازی unreal engine 3 میباشد اما نتوانسته اند که از این موتور نهایت استفاده را ببرند. جو محیط حس ترس رو به شما القا میکند محیطی تاریک و کثیف که سالها متروکه بوده و حالا شما جانی تازه در آن دمیده اید. یکی از نقاط ضعف بافت ها است که خیلی بی کیفیت و بد طراحی شده اند و همچنین بازی با افت فریم هم مواجه میشود که خیلی زمان میبرد تا لود شود. مکانها خیلی تکراری هستند و خیلی بد کار شده اند. نور پردازی افتضاحه که اصلا با محیط سازگاری ندارد زیرا محیط جوی سنگینه که روشنایی زیادی داره، که اصلا باهم سازگاری ندارند طراحی دشمنان خیلی خوب کار شده اما تکراری هستند اما یک نکته خوب اسلحه ها هستند که الحق و الانصاف خوب کار شدند و کاملا طبیعی هستند. در کل گرافیک خوب کار نشده اما نمیشه گفت گرافیکه بدی می باشد. گیم پلی بازی نقطه ی قوت این بازی است. با این که در قسمت گیم پلی شاهد بیشترین کپی برداری از بازی Bioshock هستیم، اما باز هم با کمی نوآوری، جذب آن خواهید شد. شما در بازی از دو وسیله در جنگ ها و گذشتن از محیط ها استفاده خواهید کرد، یکی اسلحه و دیگری همان دستگاهی که به دستتان بسته شده است که تنوع بازی هم مدیون همین دستگاه است. شما در بازی به راحتی می توانید دستگاه و اسلحه را سوییچ کرده و از آن ها استفاده کنید. سیستم جان و نیروی شما هم کاملاً شبیه به Bioshock است؛ یک نوار برای جان و یک نوار برای نیرو که با جمع آوری بسته های جان و نیرو می توانید آنها را برای مواقع نیاز ذخیره کنید، اما زمانی که می خواهید جان خود را در میان مبارزه احیاء کنید، کاراکتر باید دور مچ دست خود یک چیز پارچه مانند ببندد که در اوایل بازی منجر به مرگ مکرر شما می شود و بسیار اعصاب خرد کن است. دستگاهی که به دست کاراکتر بسته شده است در طول بازی بارها Upgrade می شود و در نتیجه قدرت های جدیدی به آن افزوده می شود، مثل تبدیل انسان ها به زامبی، ایجاد یک موج انرژی که درون آن زمان آهسته می شود و … درون بازی معماهایی هم گنجانده شده اند که توسط این دستگاه انجام می شوند و پس از مدتی نیز تکرار می شوند. اما در کل برای تنوع خوب هستند و از یکنواختی بازی، کمی جلوگیری می کنند. یکی دیگر از نوآوری های بازی اسلحه های آن است؛ در بازی یک اسلحه بنام Seeker وجود دارد که با شلیک گلوله، میتوانید گلوله را کنترل کرده و به هدف مورد نظر بزنید، این گلوله ها پس از برخورد منفجر شده و فرد را تکه تکه می کنند که در نوع خودش جذاب است. در طول بازی اسلحه های جدید و متنوعی آزاد خواهند شد که از تنوع خوبی برخوردارند و با پیشروی در بازی می توانید با Upgrade کردن اسلحه ها و نیروهای دستگاه، بسیار قدرتمند شوید و دشمنانی را که اوایل بازی به سختی می کشتید، به راحتی بکشید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Singularity برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Singularity برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Singularity برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Singularity برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Singularity برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Raven Software