دانلود بازی Sly Cooper Thieves in Time برای PS3

Sly Cooper Thieves in Time | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Sly Cooper Thieves in Time برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.30 |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۲/۰۲
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن/ماجراجویی
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG 
نرم افزار: CFW 4.21 , 4.30
حجم فایل:۱۴٫۷ GB

سبک پلتفرمر یکی از محبوب ترین ژانرها است و کمپانی Sony از همان ابتدای ورود خود به صنعت بازی های کامپیوتری با خلق عناوین انحصاری مختلف در تلاش برای برطرف کردن نیاز مخاطب این سبک بوده است. در بین این عناوین، Jack & Daxter ،Ratchet & Clank و Sly Cooper که در نسل گذشته خلق شدند، توانسته اند محبوبیت زیادی را کسب کنند. پس از موفقیت سری R&C (به خصوص نسخه A Crack in Time) اینبار Sony به فکر ساخت ادامه ای بر مجموعه Sly Cooper افتاد. در سال ۲۰۱۰، عرضه Sly Collection با استقبال غیر منتظره منتقدین روبرو شد و مسئولیت ساخت آن به عهده استودیوی Sanzaru Games بود که با توجه به مشغول بودن استودیوی Sucker Punch (خالق این سری) به ساخت عنوان محبوب inFamous، پیشنهاد تولید نسخه جدید بازی از سوی Sanzaru توسط Sony تأیید شد. این استودیو هم با توجه به تعامل خوبی که در ساخت نسخه Collection با Sucker Punch داشته، اینبار هم Thieves in Time را زیر نظر آن ها ساخت. عنوان Sly Cooper: Thieves In Time که قسمت چهارم از سری Sly Cooper می‌باشد.

 

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

ویژگی اصلی گیم پلی Thieves in Time ترکیب سبک مخفی-کاری با اکشن-پلتفرمر است. روند کلی بازی بیشتر از همه به Ratchet & Clank شبیه است و نوع اکشن و بخش های پلتفرمر، تحت تأثیر این اثر محبوب کار شده اند. محیط های عظیم Open-World برای مأموریت در نظر گرفته شده و مقصد نیز توسط بنتلی نشانه گذاری شده است. راه های مختلفی برای رسیدن به نقطه مورد نظر وجود دارند و البته هر مأموریت را باید با تاکتیکی متفاوت طی کرد، اما جالب ترین بخش نمایش های منتشر شده از بازی، مبارزه با Bossهای عظیم الجثه است. طبق گفته سازندگان، آن ها علاقه زیادی به Bossهای این سری داشتند و اینبار می خواهند مبارزاتی حماسی تر و عظیم تر خلق کنند. از دیگر المان های جدید اضافه شده به گیم پلی، امکان تغییر لباس شخصیت است که نه تنها جنبه ظاهری دارد، بلکه هر لباس قابلیت مخصوص به خود را دارد. به طور مثال، اسلای از یک لباس برای کند کردن زمان استفاده می کند یا از لباسی آهنین برای دفع مشت های دشمن بهره می برد. بخش های پلتفرمر هم در نوع خود جالب هستند. عبور از طناب های باریک در حالیکه توسط گلوله های آتشین بمباران می شوند، از جمله موقعیت های جالب  ایجاد شده در بازی است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Sly Cooper Thieves in Time برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Sly Cooper Thieves in Time برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Sly Cooper Thieves in Time برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Sly Cooper Thieves in Time برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Sly Cooper Thieves in Time برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Sly Cooper Thieves in Time برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۱:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۲:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۳:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۴:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۵:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Sony