دانلود بازی Sniper Elite III برای PS3

Sniper Elite III | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Sniper Elite III برای PS3

| قابل اجرا بر روی +CFW 4.65 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۵/۰۳/۲۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: +CFW 4.65
ایدی بازی : BLES02145
حجم فایل: ۵٫۸۴ GB
ریلیز: ABSTRAKT

معرفی بازی :

امروزه با توجه به افزایش بازی ها امکان انتخاب بازی بین انواع سبک های مختلف وجود دارد و کمپانی های بزرگ نیز سعی می کنند تا بازی های خود را بهتر از سایرین در سبک های مختلف ارائه دهند . سری بازی های Sniper Elite اگرچه شروع جالبی را نداشت اما موفق شد تا با انتشار بازی Sniper Elite V2 مقداری از ضعف های خود را جبران کند . این بازی که در سبک تک تیر اندازی ارائه می شود شما را به محیطی ساکت و آرام می برد که شما وظیفه نابودی دشمن خود را بدون جلب توجه بر عهده خواهید داشت . این نسخه از بازی هم در جنگ جهانی دوم اتفاق می افتد اما اینبار شما را به آفریقا ، مکانی که وحشی گری های بسیاری وجود دارد می برد و شما در یکی از سخت ترین شرایط برای یک تک تیر انداز قرار می دهد . بی شک این بازی برای ان دسته از افرادی که علاقه بسیاری بازی های سبک تک تیراندازی دارند انتخابی مناسب خواهد بود .

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 تصاویری از محیط بازی Sniper Elite III :

Sniper Elite III | تاپ 2 دانلود Sniper Elite III | تاپ 2 دانلود Sniper Elite III | تاپ 2 دانلود Sniper Elite III | تاپ 2 دانلود Sniper Elite III | تاپ 2 دانلود Sniper Elite III | تاپ 2 دانلود

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Rebellion