دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 Collectors Edition برای PC

Sniper Ghost Warrior 2 Collectors Edition | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 Collectors Edition برای PC

| دانلود نسخه کامل PROPHET با فرمت iso |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۴/۰۳/۱۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۸٫۹۳ GB

اطلاعات بازی :

داستان بازی Sniper Ghost Warrior 2 در سال ۱۹۹۳ اتفاق می افتد. جایی که جنگی بین دولت های صربستان و بوسنی هرزگوین رخ می دهد. در این بین کاپیتان کول اندرسون، اقدامات تروریستی صرب ها را سرکوب می کند و این کار را به لطف هدف گیری سران این اقدامات، انجام می دهد. شجاعت شخصیت اصلی بازی و بیداری شبانه روز او و تحمل شرایط سخت سرما، سعی در روایت و آفرینش یک حماسه را دارد. اما طریق روایت این حماسه بدین نحو است که بازیباز، خود با اندیشه در داستان بازی باید آن را نتیجه بگیرد. ولی از آن جایی که داستان، متمرکز بر اندک اقدامات تروریستی آن هم در شرق اروپا است، خیلی سخت می شود با آن ارتباط برقرار کرد. علاوه بر این، شروع روایت داستان به هیچ عنوان قوتی را پذیرا نیست. کاملا ناگهانی در اواسط یک ماموریت قرار می گیریم بی آنکه نام یا حداقل چهره شخصیت اصلی بازی و دستیارش را بشنویم و ببینیم.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

این بازی توسط CryEngine 3 همان موتور گرافیکی که در بازی کرایسیس ۳ استفاده شده است ساخته شده. اما اگر شما این دو بازی را در کنار هم بگذارید هیچ وجه شباهتی پیدا نخواهید کرد. گرافیک این بازی جزو نقطه ضعف های این بازی حساب میشود. با اینکه موتور گرافیکی قوی برای ساخت این بازی استفاده شده است اما کیفیت تکسچر ها پایین است و به نوعی میتوان گفت گرافیک این بازی در حد بازی های نسل قبل است. نسبت به کیفیت گرافیکی، این بازی سنگین است و بهینه سازی نشده است. با وجود گرافیک پایین، بزرگترین نقطه ضعف این بخش فیزیک بازی می باشد. اگر شما دوربین را به سوم شخص تبدیل کنید و یا دویدن یارتان را نگاه کنید قطعا حس دویدن یک انسان به شما دست نمیدهد. بلکه حس میکنید کاراکتر ها بازی کمی جلوتر یک مرغ دیده اند و همگی به دنبال آن میدوند. همان طور از اسم بازی نیز پیداست شما نباید با دشمنان به صورت رو در رو درگیر شوید . در دیگر بازی های این ژانر و البته در واقعیت هنگامی که یک تک تیر انداز به میدان نبرد فرستاده می شود به جز هدف اصلی وی که عموماً فرمانده ی اصلی گروه دشمن است تقریبا شما فرد دیگری را نباید بکشید ولی متاسفانه در این عنوان تقریبا شما باید هر کسی را که می بنید قلع و قمع کنید . بهتر بود که مانند سری بازی های متال گیر سالید این بازی نیز به یک عنوان مخفی کاری تبدیل شود که در نهایت شما به هر سبکی که به آن علاقه داشتید بازی را به پایان برسانید . البته بعضا شاهد این هستیم که از کشتن بعضی دشمنان صرف نظر می شود ولی باز هم کمبود این نوع مخفی کاری آزار دهنده است ولی در مراحلی که به تنهایی پیشروی می کنید می توانید از کشتن بعضی دشمنان خودداری کنید ولی به دلیل کوچک بودن محیط های بازی انجام این کار بسیار سخت است . HUD بازی شامل چندین ایتم از جمله نقشه ، ضربان قلب و هم چنین میزان سلامتی شماست . به سبک بازی قبلی دیگر مانند سایر بازی های اول شخص سلامتی شما به طور خودکار بازیابی نمی شود . خط سلامتی شما خود به ۳ خط دیگر تقسیم می شود که با برخورد گلوله های دشمن یا هر چیز کشنده ی دیگر از مقدار آن کاسته می شود به محض این که یکی یکی از این ۳ خط خالی شود سلامتی شما تا زمان استفاده از بسیته های سلامتی بازیابی نمی شود ولی هم چنان اگر یکی از خطوط تا نیمه خالی شود به تدریج بازیابی خواهد شد. در قسمت صداگذاری مورد خاصی وجود ندارد. صدای شخصیت ها کاملا بی روح و خشک است. صدا محیط نیز گاهی به گوشتان خواهد رسید. مثلا صدای مگس، صدای پا گذشتن روی پل های قدیمی یا… . در مجموع این قسمت در مقایسه با بخش های دیگر متوسط تر است.

نسخه Collectors Edition این بازی شامل ایتم های زیر می باشد :

-Siberian Strike DLC

-World Hunter Pack DLC

-Original Soundtrack

-Multiplayer Characters and Weapons

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 Collectors Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 Collectors Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 Collectors Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 Collectors Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 Collectors Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Sniper Ghost Warrior 2 Collectors Edition برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: City Interactive