دانلود بازی SOCOM Special Forces برای PS3

SOCOM Special Forces | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی SOCOM Special Forces برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.30 |

تاریخ انتشار۲۰۱۲/۰۱/۳۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.21 , 4.30
ایدی بازی : BCES00938
حجم فایل: ۱۹٫۵ GB

امکان ندارد شما از طرفداران پر و پا قرص بازیهای آنلاین و چندنفره باشید و تاکنون اسم SOCOMبه گوشتان نخورده باشد. داستان این نسخه آینده اینده ای نه چندان دور را هدف گرفته است آینده ای که آب به ارزشمندترین چیز بر روی کره ی زمین تبدیل شده است. در یکی از کشورهای جنوب شرقی آسیا طی یک انقلاب مسلحانه کشور به تصرف شورشیان در میاید این در حالیست که این کشور منشا یکی از حیاتی ترین رودهای جهان است که قطع دسترسی به آن تهدیدی جدی برای اقتصاد جهانی به حساب میآید. حال شما در نقش Cullen Gray به همراه ۴تن دیگر از اعضای نخبه گروهتان که تا دندان مسلح هستید از طرف ناتو وظیفه دارید که در مدت ۶ روز این شورش را سرکوب و از نقشه آنها با خبر شوید که البته جدا از مقوله ی برقراری آرامش و صلح این ماموریت از اهمیت های سیاسی نیز بر خوردار است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

داستان بازی در سطح خوبی قرار دارد از طرفی هم کلیت داستان بازی از موضوعات تکراری و کلیشه ای امروزی مثل: حمله آمریکا به روسیه یا جنگ جهانی سوم و… فاصله دارد همانطور شخصیت پردازی اعضای گروه , که همه و همه نوید یک داستان در سطح مطلوب را میدهد بعد از عرضه عناوینی مانند Alan Wake سازنده دریافته است که همیشه عمق و پیچیدگی داستان تنها فاکتورهای مهم در این قسمت نیستند و روایت آن نیز همواره از اهمیت بالایی برخوردار است. یکی دیگر از نکاتی که در این نوع عناوین بسیار مورد توجه قرار میگیرند هوش مصنوعی هم تیمی هایتان است که خوشبختانه مهارت و کمیت آنها باعث میشود که آنها حتی بدون عکس العمل شما از تعداد بالای دشمنان برآیند که کنترل آنها با ۴ دستورAttack , Fall back , Stay , Defend به کمک این ۴ دستور میتوانید استراتژی های متفاوتی برای پیشروی در مقابل دشمن استفاده کنید که البته با در نظر گرفتن مهارتهای مختص هر کدام از افرادتان. موتوری گرافیکی بازی همان موتور MAGاست که البته با ارتقا آن توانسته پیشرفت نسبتا خوبی داشته باشد(فراموش نکنید که در MAGشما با ۲۵۵ نفر , محیطهای بزرگ و انواع و اقسام وسایل نقیله روبرو بودید). نورپردازی بر روی اجسام و اندام بدن به شکل زیباتری انجام میشود آسیب پذیری کاورها طبیعی تر و بیشتر از قبل شده به طوری که تقریبا میتوان گفت با کاورها (به خصوص کاورهای بتونی) تخریب پذیری کامل دارند اما بیشترین پیشرفت در این قسمت مربوط کیفیت تکسچرها و انفجارهای عالی بازی هست. دود حاصل از انفجارها بسیار طبیعی کار شده است همینطور طراحی محیط ها , القای حس جنگ به خوبی انجام میشود , انفجارها و فرو ریختن آسمان خراش ها در یک چشم به هم زدن , شلیک موشک از یک ناور دریایی در کیلومتر ها آن طرف تر, همه و همه به صورت Real timeانجام میشوند وزاویه دوربین و همینطور حرکت کردن آن در کات سین ها توسط فیلم برداران حرفه ای هالیوودی انجام شده است که در نوع خود قابل توجه و تقدیر است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی SOCOM Special Forces برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی SOCOM Special Forces برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی SOCOM Special Forces برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی SOCOM Special Forces برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی SOCOM Special Forces برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی SOCOM Special Forces برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۱:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۲:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۳:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۴:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۵:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۶:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۷:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۸:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۹:Direct Link

downloadدانلود پارت ۲۰:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: SCEA