دانلود بازی Soul Calibur V برای PS3

Soul Calibur V | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Soul Calibur V برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 4.21 – CFW 4.30 |

تاریخ انتشار۲۰۱۲/۰۱/۳۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.21 , 4.30
ایدی بازی : BLUS30736
حجم فایل: ۶٫۷۳ GB

 اولین نسخه از سری Souls Calibur در سال ۱۹۹۶ بر کنسول پلی استیشن ۱ عرضه شد که در آن زمان بیشتر با نام Soul Edge شناخته شده بود. این سری بازی از قوی ترین و مهیج ترین بازی های Fighting شمرده می شود. در بازی Soul Calibur V ما شاهد تلفیق برخی از سیستم ها و مکانیسم های نبرد های دو بعدی با سه بعدی بودیم که خود این مسئله باعث هیجان زیاد این نسخه شده بود. سیستم سه بعدی در حین نبرد ها مختص به شمشیر ها و اسلحه های دیگر این بازی می شد. شما می توانستید راحت مسیر خود را عوض کنید و ضد حمله ای به حریف خود بزنید و یا برای این که حریفتان را گیج کنید ، تغییر مسیر بدهید و سپس به آن حمله ور شوید. شاید این سبک شما را یاد سری مشهور Tekken بیندازد و فکر کنید سیستم و مکانیسم این بازی بسیار شبیه آن سری از بازی ها است ، ولی علاوه بر آن ، مکانیسم Mortal Kombat ای هم دارد . این به آن معناست که بازی Soul Calibur V را می توان بدون چرخش و در محیطی صفحه ای بازی کرد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

داستان بازی به ۱۷ سال بعد از حوادث SC IV اشاره دارد. دوباره نبردی بین Siegfried و Nightmare به عنوان دو دارنده‌ی شمشیرهای Soul Edge و Soul Calibur رخ داده است. Siegfried که خود از این شمشیر نفرین شده خاطره‌ی خوشی ندارد؛ میخواهد تا دوباره روح شیطانی Nightmare را که برگرفته از شمشیر Soul Edge است؛ نابود کند. Nightmare کسی است که حامل شمشیر Soul Edge میباشد. شمشیر Soulcalibur نیز به این خاطر این بوجو آمده است تا شمشیر Soul Edge را نابود کند. پس سرنوشت، این ۲ نفر را رو در روی هم قرار داده است تا بار دیگر مبارزه‌ای نفس‌گیر داشته باشند. در نبردی که میان این ۲ نفر رخ میدهد؛ Nightmare شکست میخورد تا به همین خاطر مدتی شمشیر Soul Edge به خواب فرو رود. اما شمشیر نفرین شده همچنین میزبانی برای خود میطلبد تا تا اراده‌ی وحشتناک خود را بر او غلبه سازد.از نکات مهمی که در گیم پلی این بازی شاهد هستیم نوار ویژه ای است که در مرور زمان پر می شود. این نوار ویژگی های مخصوصی را می تواند به کاراکتر مورد نظرتان بدهد و کمبو های آن را تا حدودی قوی تر و کشنده تر کند. این نوار مخصوص برای همه وجود دارد و به میزان یکسانی ساخته شده است و پر می شود ، ولی برای هر کاراکتر ویژگی های مخصوص به خودش را به همراه دارد. شما با صرف یک نوار کامل از آن می توانید یک ضربه مخصوص و ویژه بزنید و تا حد زیادی از هلث (Health) حریف را کم کنید. این حرکات معمولا سینماتیک هستند و زمان برای اجرای آن ها می ایستد. گرافیک بازی نسبت به شماره‌ی قبلی پیشرفت نسبی دارد. بافت ها بهبود یافته‌اند و طراحی شخصیت‌ها، لباسها و سلاح‌ها بهتر شده اند و اثرات گذر زمان را در چهره‌ی تعدادی از شخصیت‌ها مشاهده میشود. طراحی Ezio نیز به عنوان شخصیت مهمان در بازی بسیار عالی میباشد و همه‌ی طرفداران خودش را راضی میکند. افکت‌های به کار رفته در سلاح‌ها نیز عالی میباشد. طراحی مراحل بازی نیز خوب میباشد و چیدمان محیط نیز با شخصیت‌های بازی مطابقت دارد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Soul Calibur V برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Soul Calibur V برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Soul Calibur V برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Soul Calibur V برای PS3 | تاپ 2 دانلود

چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Namco Bandai Games