دانلود بازی Starship Troopers برای PC

Starship Troopers | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Starship Troopers برای PC

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۰۵/۸/۲۷
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: Windows
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۲٫۸۹ GB

اطلاعات بازی :

Starship Troopers یک بازی کامپیوتری در سبک اول شخص اکشن است که از روی فیلم این بازی یعنی Starship Troopers و نسخه Hero of the Federation آن ساخته شده و داستان بازی دقیقا همانند فیلم آن جلو خواهد رفت . شما در این بازی به عنوان شخصیت دوست داشتنی Marauder Zero Six را ایفا می کنید . در قسمت تک نفره بازی شما با ماموریت هایی روبرو می شوید که برگرفته از داستان فیلم هستند که طبق آن عنکبوت هایی بزرگ به سیاره ناهید حمله کرده اند و شما نیز وظیفه نابودی و پس گیری سیاره را دارید . در صورت به اتمام رساندن مرحله شما اجازه بازی در حالت Attack mode را پیدا خواهید که در این حالت تعداد کشته های شما نیز ثبت می شود و می توانید برای خود رکورد های مختلفی بر جای بگذارید . به طور کلی بازی در ۳ سطح آسان ، معمولی و سخت قابل اجرا است که هر کدام دارای شرایطی خاص دارند و در صورت بازی در حالت سخت حملات و ضربات سخت تری به شما وارد می شود و همین امر موجب می شود تا ناچار باشید با دقت بیشتری به بازی ادامه دهید و مانع از برخورد این ضربات شوید .

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات به ادامه مطلب مراجعه کنید …

تصاویری از محیط بازی Starship Troopers :

Starship Troopers | تاپ 2 دانلود Starship Troopers | تاپ 2 دانلود Starship Troopers | تاپ 2 دانلود Starship Troopers | تاپ 2 دانلود Starship Troopers | تاپ 2 دانلود Starship Troopers | تاپ 2 دانلود

حداقل سیستم مورد نیاز :

Processor: Pentium IV 2 GHz or equivalent Athlon
Processor Speed: 2 GHz
RAM: 512 MB
Video Memory: 128 MB
Direct3D: Yes
Operating Systems: Windows XP
Space: 4 GB free disk

سیستم مورد نیاز پیشنهادی :

Processor: Pentium IV 3 GHz or equivalent Athlon
Processor Speed: 3 GHz
RAM: 1 GB
Video Memory: 128 MB
Direct3D: Yes
Operating Systems: Windows XP
Space: 4 GB free disk

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

 

Download لینک های دانلود

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳ : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده: Strangelite