دانلود بازی The Darkness II برای PS3

The Darkness II | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Darkness II برای PS3

| قابل اجرا بر روی +CFW 4.21 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۲/۰۲/۰۶
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: +CFW 4.21
ایدی بازی : BLUS30743
حجم فایل: ۵٫۲۹ GB
ریلیز: CLANDESTiNE

معرفی بازی :

اولین نسخه این بازی در سال ۲۰۰۷ برای کنسول های Xbox 360 و PS3 عرضه شد. این نسخه علاوه بر فروش زیاد ، توانست نظر منتقدان بازی را هم جلب کند و اثری زیبا را پای بر جا بگذارد، در این نسخه از بازی که در سبک شوتر اول شخص عرضه شده بود ، شاهد ویژگی های منحصر به فردی بودیم. یکی از ویژگی های مهم آن متفاوت بودن طرز حمله کردن در محیط ها اکشن بازی بود، شما علاوه بر اسلحه که لازمه هر بازی Shooter است ، دو بازو شیطانی نیز داشتید. این دو بازو که از پهلوهایتان درآمده بود ، به شما در نبرد ها کمک می کرد. در اصل این دو بازو شیطانی را شما می توانستید کنترل کنید و با استفاده از آن ها دشمنانتان را از بین ببرید. در بازی The Darkness II هم چنین مکانیسمی پیاده شده بود. در کل ، بازی The Darkness توانست یک بازی و سری موفق را به دنیای گیم معرفی کند. بعد از حدود چهار سال و نیم ، وقتی که این سری از بازی داشت فراموش می شد. بازی The Darkness II وارد بازار شد. در نگاه اول شاید تصور کنید که بازی تفاوتی با نسخه ی قبلی خود ندارد ، ولی با کمی بازی کردن ، متوجه تفاوت های عمده ای در آن می شوید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

اولین تغییری که شما نسبت به نسخه ی قبلی این بازی احساس میکنید تغییر در سطح دیداری بازی با استفاده از graphic noir است. ۲K و Digital Extremes تمام محیط هایی را که بازیباز در آن به مبارزه میپردازد را با دست نقاشی کرده اند و با اضافه کردن کارکتر های با گرافیک cel-shade سبب شده است که شبیه به یک کامیک بوک باشد که جان گرفته است. شما این زیبایی گرافیک را هنگام تکه تکه کردن دشمنان نیز احساس میکنید. شاید در اویل بازی برای شما جنگیدن با دشمنان انگونه که انتظارش را دارید سخت باشد و به آن روانی نتوانید مبارزه کنید ولی وقتی طرز استفاده از ۴ سلاح (دو مار و دو اسلحه ی گرم) به طور کامل آموختید شاهد یک اکشن ناب خواهید بود و در مقابل دشمنانتان همواره موفق خواهید بود و به یک مرد و دشمن توانمند برای آن ها تبدیل خواهید شد. استفاده از ۴ سلاح به طور همزمان سبب هرچه زیبا تر شدن و بهتر شدن بازی شده است. صداگذاری بازی واقعا زیبا و حرفه ای کار شده بود. صدا ها به جا بود ، صدا ها و افت های جیغ و وحشت خوش موقع و متناسب پخش می شد و موسیقی ها به خوبی انتخاب شده بودند. همچنین تکان خوردن لب شخصیت ها در هنگام دیالوگ گفتن هم بسیار دیدنی و قشنگ ساخته شده بود.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی The Darkness II برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Darkness II برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Darkness II برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Darkness II برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Darkness II برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Darkness II برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Digital Extremes