دانلود بازی The Elder Scrolls IV Oblivion برای PC

The Elder Scrolls IV Oblivion | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Elder Scrolls IV Oblivion برای PC

تاریخ انتشار: ۲۰۰۶/۰۳/۲۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: نقش آفرینی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۵٫۷ GB 

اطلاعات بازی :

Oblivion یک بازی در سبک نقش آفرینی می باشد که در سال ۲۰۰۶ توسط کمپانی ۲K Games برای PC منتشر شد. Oblivion در مکانی در Tamriel اتفاق می افتد. یک دنیای خیالی متشکل از مخلوطی از انسان های معمولی، Elf ها و Orc ها، در کنار موجودات غیر معمول دیگر مانند نیمه شیر ها و حتی نژادی سوسمار گونه به نام Argonian و … که هر یک دارای خصوصیات متفاوتی می باشند، ولی این ها همه چیز نیست. در ابتدای بازی در مسیر داستان بازی کمی از قابلیت های بازی به شما آموزش داده می شود و می توانید آنها را امتحان کنید. به عنوان مثال می توانید موجودات را با شمشیر، تبِرکمان و یا چند جادوی مختلف بکشید، قفل ها را باز کنید، با مخفیکاری پیش بروید، جیب بزنید و تعدادی دیگر از امکانات بی نهایت Oblivion را امتحان کنید. هنگامی که شما کمی در بازی پیش رفتید، به شما این امکان داده خواهد شد که انتخاب کنید چه شخصیتی می خواهید داشته باشید. در این مرحله مقداری Class از پیش تعیین شده است که می توانید آنها را انتخاب کنید، یا می توانید Class مورد نظر خود را بسازید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

این بازی مانند بازی های پیش از آن با یک بازیکن که به جرمی در زندان است آغار می شود. اگرچه شما زیاد آنجا نمی مانید چرا که شما در خواب پادشاه آمده اید و ناجی شما کسی نیست جز امپراطور Tamriel، کسی که از دست آدم کش های مرموز فرار کرده است و تنها راه از بین بردن دروازه های Oblivion را در شما جستجو کرده است. کمی جلوتر متوجه می شوید که گروهی مرموز به نام Mythic Dawn که افراد پرستشگر Daedric Prince به نام Mehrunes Dagon هستند تمامی پسران پادشاه را کشته اند ولی در سوءقصد به جان پادشاه ناکام مانده اند. مجسمه ای که در پاداش به انجام کاری برای وی به بازیکن یک خنجر جادویی اهدا می کرد. هدف این گروه از کشتن پادشاه و پسران وی، متصل کردن بخش اهریمنی دنیا یعنی Oblivion به دنیای واقعی است تا از این طریق بتوانند بر Tamriel حاکم شوند. در زمان های گذشته راه ورود از Oblivion به Tamriel توسط جادویی قوی بسته شده است. هر بار که امپراطور جدیدی از سلسله Septim به سلطنت می رسد وی با حضور در Golden Tower و همراه داشتن Amulet of Kings مرکز این جادو یعنی Dragonfires را روشن می کند . با سوءقصد به جان امپراطور این آتش ها خاموش شده و افراد گروه Mythic Dawn می توانند درهایی به سوی Oblivion باز کنند که گیمر بعد ها در همه سرزمین Tamriel با آنها روبرو خواهد شد. محیط این بازی بسیار وسیع است طوری که از گشت و گذار در آن به هیچ وجه خسته نمیشوید . در این بازی برای اولین بار از یک خصوصیت جدید در موتور بازی به نام Terrain استفاده کرده اند که این خصوصیت باعث میشه فضا ها ی موجود در بازی هر چی سریعتر رندر شوند. یکی دیگر از خصوصیات خیره کننده ی این بازی فیزیک افراد در بازی است . فیزیک بدنی شما در این بازی به قدری زیبا و طبیعی است به طوری که همراه با گرافیک بالای آن شما را در خود غرق میکند . محیط طبیعی در این بازی تا دلتون بخواد زیاد هست سازندگان بازی برای اینکه بتوانند حرکت شاخ و برگ درختان را واقعی تر جلوه بدهند ( که در این کار واقعا موفق بوده اند ) از نوعی تکنولوژی با نام Speed Tree استفاده کرده اند. برای مبارزه در این بازی شیوه های مختلفی وجود دارد و شما میتوانید از وسایلی مانند: شمشیر، گرز، نیزه و … استفاده کنید. البته شما میتوانید به غیراز استفاده از سلاح ها از جادوهای مختلف نیز استفاده کنید. مثلا میتوانید تیرهای خود را به صورت آتشین به طرف دشمن پرتاپ کنید و جالب اینکه در بدن دشمن فرو میرود و در نمی آید. دشمنان شما هم در بازی بسیار زیاد هستند که از بین اونها میشه به موجودات بد ترکیب مانند زامبی ها، اسکلت ها موجودات شیطانی عجیب اشاره کرد. یکی دیگر از خصوصیات این بازی هوش مصنوعی بالای آن است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی The Elder Scrolls IV Oblivion برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Elder Scrolls IV Oblivion برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Elder Scrolls IV Oblivion برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Elder Scrolls IV Oblivion برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Elder Scrolls IV Oblivion برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Elder Scrolls IV Oblivion برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Elder Scrolls IV Oblivion برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Bethesda Softworks