دانلود بازی The Gunstringer برای XBOX360

The Gunstringer | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Gunstringer برای XBOX360

| بازی به صورت Region Free و با فرمت ISO می باشد |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۱/۰۹/۱۳
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: XBOX360
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
تصویر: (ISO (XGD2
زبان:  ENG 
FW: iXtreme LT+ v3.0 
حجم فایل: ۷٫۱۶ GB
ریلیز: COMPLEX

معرفی بازی :

The Gunstringer را می توان عنوانی متفاوت در بین بازی های کینکت نامید. یک شوتر سرگرم کننده و جذاب که شما را به یک سالن نمایش با تماشاگران واقعی برده و به شما یاد می دهد چگونه عروسک گردان یک نمایش زیبا باشید! داستان بازی در مورد انتقام گیری یک کابوی از دوستان سابق خود است، بازی با برخاستن کابوی از قبر و یادآوری گذشته وی آغاز می شود و شما باید کنترل این عروسک خشن و البته دوست داشتنی را بر عهده گرفته و با کمک وی به شکار دشمنانش بروید. داستان بازی کیفیت خوبی ندارد ولی توضیحات جذابی که راوی بازی در طی مراحل و بخش های مختلف ارائه می دهد باعث می شود که همین داستان نه چندان خوب، اندکی قابل تحمل شود. در عوض شخصیت های بازی نسبتا جالب و بعضا بامزه و خنده دار طراحی شده اند و به خصوص شخصیت اصلی که با طراحی منحصر به فرد خود بلافاصله در نزد شما محبوبیت خاصی به دست خواهد آورد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

بخش کنترل بازی به گونه ای است که برای هدایت عروسک از دست چپ و برای تیراندازی از دست راست استفاده می کنید. با این حرکات می توانید دشمنان خود را به گونه های مختلف از بین ببرید.ذشمادر طول بازی میتوانید هم به صورت ایستاده و هم نشسته بازی را دنبال کنید. اما بازی کردن به صورت نشسته ضعف هایی را دارد که در بعضی مواقع باعث آزار شما می شود و توصیه می شود بازی را به حالت ایستاده بازی کنید. یکی از نقاط قوتی که این عنوان به خود اختصاص داده است،گوناگونی محیط بازی ست. به طوری که شما فقط در یک محیط بازی نمیکنید بلکه میتوانید بازی را در فضاهایی مثل مزرعه ها،رودخانه و بسیاری دیگر از مکان ها تجربه کنید که این ویژگی به جذابیت بازی می افزاید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی The Gunstringer برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Gunstringer برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Gunstringer برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Gunstringer برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی The Gunstringer برای XBOX360 | تاپ 2 دانلود

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Twisted Pixel