دانلود بازی The Walking Dead Episode 5 برای PC

دانلود بازی The Walking Dead Episode 5 برای PC

دانلود بازی The Walking Dead Episode 5 برای PC

| دانلود نسخه کامل HI2U با فرمت iso |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۷/۰۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: ماجراجویی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۴٫۳۴ GB

چند ماه پیش که اولین قسمت از فصل اول سری بازی های The Walking Dead راهی بازار شد، هیچ کسی فکر نمی کرد که این بازی اینقدر زیبا، هیجان انگیز و احساسی از کار دربیاید. اتفاقات زیادی برای شخصیت های بازی رخ داده و در طول این قسمت ها، بازیکنان ارتباط جالبی با آن ها برقرار کرده اند. هر چه به قسمت های نهایی نزدیک تر شدیم، بازی هیجان انگیزتر شد و جذابیت بیشتری پیدا کرد. حال در پنجمین قسمت از سری اول، شاهد یک روند بسیار عالی هستیم.در قسمت قبلی، شاهد بودیم که کلمنتاین (Clementine) توسط فرد مرموزی که در پشت بیسیم با لی (Lee) و گروهش صحبت می کرد، دزدیده می شود و لی نیز زمانی که به دنبال کلمنتاین می رود، توسط Walkerها زخمی می شود! No Time Left بعد از این اتفاقات شروع می شود. لی و سایر افراد گروه به دنبال کلمنتاین راهی قسمت هایی از شهر می شوند که فکر می کنند او در آنجا باشد. لی زخمی شده و اگر در آخر قسمت قبل به افراد گروه گفته باشید که زخمی شده اید، آن ها سعی می کنند شما را کمک کنند. حال لی وخیم است. او مرتب از هوش می رود و در این بین نیز افراد گروه تصمیم می گیرند که دستش را قطع کنند تا شاید او نجات پیدا کند. اما آیا آن ها این کار را انجام می دهند؟

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

در ادامه بازی اتفاقات زیادی رخ می دهند که هر کدام از آن ها بسیار شکه کننده هستند و بار احساسی جالبی را به بازی می بخشند. لی در ادامه، برای مدتی از گروه جدا می شود و سعی می کند تا به تنهای با فرد مرموز پشت بی سیم مبارزه کند و کلمنتاین را نجات دهد. هر چه بازی به سمت آخر پیش می رود، نفس گیرتر می شود. حتی در لحظه های پایانی نیز این موضوع به اوج خودش می رسد و صحنه های رمانتیک شما را تحت تأثیر قرار می دهند. زمانی که کلمنتاین متوجه می شود که پدر و مادرش به Walker تبدیل شدند و صحنه هایی که بعد از آن رخ می دهد، از قسمت های بسیار خوب در داستان به حساب می آیند. همچنین بازی به شکلی به پایان می رسد که باید منتظر فصل دوم این سریال بمانید. ماجراهای این فصل به شکل جالبی به پایان می رسند و از حالا به بعد باید منتظر وقایع دیگری باشیم که برای بازماندگان رخ می دهند. این سبک گرافیک توانسته زیبایی خاصی به بازی ببخشد. طراحی Cel-Shaded چیزی است که سازندگان در مجموعه The Walking Dead به شکل خوبی از آن بهره برده اند. این طراحی کمیک مانند باعث نشده که به بازی ضربه ای وارد شود، بلکه سازندگان توانسته اند با استفاده از رنگ های مختلف، طراحی های Post Apocalyptic و… کاری کنند تا بازی فضای جدی ای به خودش پیدا کند. طراحی خوب محیط ها، تنوع زامبی ها و جلوه های ویژه ای که ساخته شده، بسیار عالی از کار درآمده اند. طراحی شخصیت ها خوب به نظر می رسد و رعایت حالت کمیک زیبایی خاصی به آن ها بخشیده است. در قسمت پنجم، گیم پلی بازی دارای قسمت های اکشن، سرعتی و درگیر کننده بیشتری است. البته مانند نسخه های قبلی، هنوز هم باید در زمان های مختلف، به سرعت آیتم های مختلفی را پیدا کنید و راهی برای خروج بیابید. در ابتدای هر قسمت از این سری با این نوشته روبرو می شوید که بازی بر اساس انتخاب های بازیکنان پیش می رود و تغییر می کند. استودیوی Telltale Games توانست این فصل از سری The Walking Dead را به شکل بسیار خوبی به پایان برساند و راه را برای ادامه داستان باز بگذارد. تنها مشکل قسمت پنجم، کوتاه بودن آن است، اما از نظر هیجان، اکشن و حس دراماتیک بسیار قوی تر از چهار قسمت قبلی است. با تجربه No Time Left به این موضوع پی خواهید برد که این سری واقعاً می تواند یکی از نامزدهای بهترین بازی سال باشد.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی The Walking Dead Episode 5 برای PC

دانلود بازی The Walking Dead Episode 5 برای PC

دانلود بازی The Walking Dead Episode 5 برای PC

دانلود بازی The Walking Dead Episode 5 برای PC

دانلود بازی The Walking Dead Episode 5 برای PC

سیستم مورد نیاز برای اجرای بازی :

OS: XP Service Pack 3

Processor: ۲٫۰ GHz Pentium 4 or equivalent

Memory: ۱ GB RAM

Hard Disk Space: ۲ GB Space Free

Video Card: ATI or NVidia card w/ 512 MB RAM (Not recommended for Intel integrated graphics)s

DirectX®: Direct X 9.0c

Sound: Direct X 9.0c sound device

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Telltale Games