دانلود بازی Toca Doctor v1.1.3 برای iOS

Toca Doctor v1.1.3 | تاپ 2 دانلود

 

دانلود بازی South Park v1.0 برای iOS| تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Toca Doctor v1.1.3 برای iOS

نوع بازی : Arcade , Simulation

ورژن بازی : ۱٫۱٫۳

زبان : Eng

قیمت : Free

بستر نرم افزاری مورد نیاز : نیازمند ای او اس ۴٫۳ و بالاتر 

حجم فایل : ۱۳٫۶ MB

اطلاعات بازی :

یکی از بهترین دستگاه ها و گجت ها برای لذت بردن از بازی های موبایل و پاکت آیفون میباشد . بازی بسیار زیبا و جذاب Toca Doctor یکی از بهترین و برترین بازی هایی است که برای این دستگاه قدرتمند و دوست داشتنی عرضه شده است و شما میتوانید آن را با لینک مستقیم و بدون هیچگونه دردسری از وب سایت تاپ ۲ دانلود , دانلود نمایید و از بازی کردن آن روی آیفون و آیپاد تاچ خودتان لذت ببرید . باید توجه داشته باشید این بازی برای آیپد بهینه نشده است و برای بازی کردن آن به روی آیپد باید نسخه HD را دانلود نمایید که به زودی در سایت قرار میگیرد . بازی Toca Doctor از آن سبک بازی ها میباشد که به شما و دوستانتان اجازه میدهد برای خودتان یک دکتر ماهر شوید و از رمز و راز های بدن انسان پرده بردارید . پس بدون ترس و واهمه هر کاری را که دلتان میخواهد انجام دهید . از ویژگی های اصلی نسخه جدید میتوان به بیست و یک پازل جدید و افزایش گرافیک بازی و انیمیشن های شاد و بسیار زیبا برای تلفن های همراه نام برد . پیشنهاد میکنیم هرگز این بازی بسیار محبوب و بینظیر را از دست ندهید .

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید …

تصاویری از محیط بازی

دانلود بازی Toca Doctor v1.1.3 برای iOS | تاپ 2 دانلوددانلود بازی Toca Doctor v1.1.3 برای iOS | تاپ 2 دانلوددانلود بازی Toca Doctor v1.1.3 برای iOS | تاپ 2 دانلود

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود نسخه جیلبریک از لینک مستقیم : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: –