دانلود بازی Umbrella Corps برای PS4

Umbrella Corps | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Umbrella Corps برای PS4

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۱۶/۰۶/۲۱
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS4
نوع بازی: اکشن/انلاین
نوع: PKG
زبان: ENG  
ریجن: آمریکا
ایدی بازی : CUSA03109
حجم فایل: ۳٫۶۷ GB

معرفی بازی :

بازی Resident Evil Umbrella Corps جدیدترین نسخه از این سری است که برای رایانه‌های شخصی عرضه ‌شده است. این نسخه یک شوتر سوم شخص رقابتی و البته آنلاین است که با موتور یونیتی ساخته‌ شده است. در این بازی نقشه‌هایی قرار داده‌شده است که در نسخه‌های قدیمی این سری درگذشته آن‌ها را تجربه کرده‌ایم، مراحل و داستان بازی دقیقا پس از Resident Evil 6 شروع می‌شود. نام یا پسوند بازی به مانند یک کنایه است. همانطور که می‌دانید در طی مراحل داستانی حال حاضر، شرکت Umbrella نابود شده و اثری از آن نمانده است. این مشخصا یک نوع پس زمینه و پایه و اساس برای این قسمت از مجموعه است. این شوتر سوم شخص آنلاین به شما اجازه می دهد تا با تعداد ۶ نفر در مکان های معروف عناوین رزیدنت اویل قبلی با یکدیگر به نبرد بپردازید، از جمله ی این مکان ها می توان به Village در رزیدنت اویل ۴ و ساختمان Tricell در رزیدنت اویل ۵ اشاره کرد. بخش تک نفره ای به نام The Experiment نیز در بازی وجود دارد که در آن پلیرها باید در برابر موج حملات دشمنان در بیشتر از ۲۰ ماموریت زنده بمانند. طبیعتا انتظار بیشتری هم از یک شوتر آنلاینی مانند این نسخه نمی رود که شاهد بخش داستانی در آن باشیم. با این حال Capcom اعلام کرده برای آشنایی هر چه بیشتر پلیرها با دنیای Umbrella Corp انجام این ماموریت ها و چالش ها ضروری است.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Umbrella Corps برای PS4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Umbrella Corps برای PS4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Umbrella Corps برای PS4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Umbrella Corps برای PS4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Umbrella Corps برای PS4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Umbrella Corps برای PS4 | تاپ 2 دانلود

نکته :

این دیتا برای کسانی هست که بازی را از شبکه PSN خریداری کردند و هیچ ربطی به هک کنسول PS4 نداره. در ضمن می توانید در نظرات دیتای بازی های PS4 را درخواست بدید تا در اسرع وقت در سایت قرار گیرند. برای خرید این بازی اینجا کلیک کنید. دوستانی که به لینک بازی ها و آپدیت ها دسترسی دارند خواهشا تو نظرات لینک ها را قرار دهند تا ما را در قرار دادن بازی های PS4 یاری کنند.

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: CAPCOM