دانلود بازی Unreal Tournament 3 برای PS3

Unreal Tournament 3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Unreal Tournament 3 برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۰۷/۱۱/۱۹
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.46 , 4.41, 3.55
ایدی بازی : BLES00200
حجم فایل: ۳٫۹۲ GB

اطلاعات بازی :

در سال ۱۹۹۹ برای اولین بار سری Unreal Tournament در سبک FPS عرضه شد، بازی از Gameplay بسیار سریعی بهره می برد گرافیک و رنگ بندی بسیار خوب بود و هوش مصنوعی بازی همه را شگفت زده کرده بود، قسمت Multiplayer بازی بسیار خوب کار شده بود، همه این عوامل دست به دست هم دادند تا Unreal Tournament به یکی از بهترین بازی ها تبدیل شود، چند سال بعد کمپانی Epic با Unreal Tournament 2003 برگشت که به تمام تکنولوژی های روز دنیای Game تجهیز شده بود و Gameplay بازی به طور قابل ملاحظه تغییر یافته بود بطوریکه اکثریت دوستداران Unreal Tournament این تغییرات را نپذیرفتند، به همید دلیل Epic در همان سال با Unreal Tournament 2004 بازگشت. همه چیز در UT 2004 بهبود داده شده بود و به بازی چندین وسیله ی نقلیه اضافه شده بود. UT 2004 بسیار مورد استقبال طرفداران بازی قدیمی که در سال ۹۹ عرضه شده بود قرار گرفت، و این بازی امتیازات بسیار بالایی رو در رسانا ها به خود اختصاصی داد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

 در تمام این مدت Epic سعی میکرد که طرفداران خود را راضی نگه دارد و هر سال مسابقاتی برگذار می کرد و به بهترین نقشه طراحی شده توسط طرفداران بازی جوایزی اهدا می شد. تا اینکه خبر ساخت نسخه جدید این بازی بر پایه موتور جدید و قدرتمند شرکت Epic اعلان شد. بازی Unreal Tournament 3 با موتور گرافیکی Unreal Engine 3 ساخته شده است. UT3 مخلوطی از UT 2004 و Unreal Tournamet اصلی که در سال ۹۹ عرضه شده اند می باشد، در حالی که بیشتر بر روی قسمت Muliplayer بازی  تمرکز شده است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Unreal Tournament 3 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Unreal Tournament 3 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Unreal Tournament 3 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Unreal Tournament 3 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Unreal Tournament 3 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.