دانلود بازی Wheelman برای PC

Wheelman | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Wheelman برای PC

| دانلود نسخه کامل ViTALiTY با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۰۹/۰۳/۲۴
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۷٫۷۱ GB

نقد و بررسی بازی :

بازی هایی که با سبک محیط باز ساخته میشوند را ما همگی تقلیدی از سری بازی های محبوب GTA میدانیم اما Wheelman علی رقم داشتن سبک محیط باز به هیچ وجه تقلیدی از GTA محسوب نمیشود و یک بازی کاملا مستقل و خوش ساخت است که مطمئنا هر گیمری را راضی خواهد کرد. اولین چیزی که مطمئنا در بازی توجه تان را جلب خواهد کرد گرافیک خوب بازی می باشد هر چند که آنقدر هم عالی نیست ولی باید سازندگان را در این زمینه ستود و مطمئنا بازی در زمان خودش یکی ازبرترین بازی ها در زمینه گرافیکی بوده است. کیفیت بافت ها نیز در بازی خوب می باشد و محیط ها با جزئیات تقریبا خوبی همرا هستند انیمیشن حرکت کاراکترها نیز بسیار خوب میباشد.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

گیم پلی بازی یکی از بزرگترین مشکلات بازی است که دارای تنوع لازم نیست. شاید شما در ابتدا با خودتان بگویید وای عجب بازی متنوعی، ولی هرچه به انتهای بازی نزدیک تر می شوید بازی برای شما تکراری تر می شود با توجه به اینکه بازی دارای مدت زمان گیم پلی نسبتا طولانی می باشد. از دیگر اشکالات بازی در زمینه گیم پلی تنوع کم ماشین ها و موتورهای داخل بازی است که پس از مدتی به شدت تکراری می شوند. از مزایای بازی شاید میتوان به وجود توانایی های جک کردن خودروها و موتور ها اشاره کرد که تقریبا تا انتهای بازی جذابیت خود را حفظ می کند. وسعت نقشه بازی نیز تقریبا خوب است اما هرگز نمیتواند با بازی هایی مانند سری بازی های جی تی ای رقابت کند. پس از انتهای بازی یکسری مراحل فرعی در بازی وجود دارد که می توانند تا مدت ها شما را سرگرم کنند. در زمینه صدا گذاری نیز بازی بسیار خوب کار کرده و فقط برخی مشکلات جذئی مانند صدای بد اتوموبیل ها و موتور در بازی شاید آزار دهنده باشد اما صدای خوب کاراکترها و برخورد اتوموبیل ها با هم و مخصوصا صدا گذاری خوب وین دیسل در نقش شخصیت اول بازی فوق العاده است. در ضمن موسیفی اسپانیایی که در بازی وجود دارد و به طور کامل با جو بازی همخوانی دارد نیز فوق العادست.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Wheelman برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Wheelman برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Wheelman برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Wheelman برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Wheelman برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Wheelman برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Wheelman برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Midway Studios – Newcastle