دانلود بازی Wolfenstein برای PC

Wolfenstein | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Wolfenstein برای PC

| دانلود نسخه کامل Razor1911 با فرمت iso |

تاریخ انتشار دیتا: ۲۰۰۹/۰۸/۱۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۷٫۰۲ GB

معرفی بازی :

تمامی کسانی که به سبک FPS علاقه دارند حتما با سری Wolfenstein آشنا هستند، همچنین می توان Wolfenstein را یکی از ستون های اصلی سبک FPS نامید. اولین نسخه این بازی در سال ۱۹۹۲ با نام Wolfenstein 3D عرضه شد و بعد از ۹ سال غیبت سری جدید این بازی با نام Return to castle Wolfenstein در سال ۲۰۰۱ به بازار عرضه شد که مورد توجه منتقدان قرار گرفت و توانست نمرات خوبی کسب کند. بعد از هشت سال نسخه جدیدی از سری بازی های ولفنشتاین در سال ۲۰۰۹ توسط کمپانی بزرگ Raven Software و Activision ساخته و منتشر شد، داستان Wolfenstein زمانی رخ میدهد که نازی ها به همراه رهبری قدرتمندشان میخواهند تمام جهان را تصرف کنند، آنها برای این کار از ماده های جدید هم برای قدرت یافتن استفاده کرده اند ، دقیقا بازی مدتی بعد از سری اول بازگشت به قلعه ولفنشتاین اتفاق میفتد ، شما باید با نازیها مقابله کنید. در این بازی شما در نقش فردی به نام B.J Blazkowicz خواهید بود که با یک ماموریت ویژه از سمت سازمانی به نام OSA به شهری به نام Isenstadt در آلمان فرستاده می شوید تا اسرار یک نشان مخصوص و قدرت آنرا کشف نمایید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

در این بین با افراد متعددی روبرو می شوید که بعضی از آنها شما را برای رسیدن به اهداف شما کمک می نمایند مانند گروه Kreisau Circle که اولین آنها گروهی از نیروهای مقاومت هستند که توسط فردی به نام کارولین بکر فرماندهی می شوند و ماموریت آنها پایان دادن به حکومت نازی ها بر شهر است ، در این میان شما نشانی به نام Thule Medallion را پیدا خواهید نمود که با استفاده از آن قابلیتها و توانایی های زیادی را بدست خواهید آورد مانند قابلیت Veil Sight که با استفاده از آن می توانید اسرار رو مشاهد نمایید و پس از ارتقا حتی از میان دیوارها عبور نمایید، ویا قابلیت Mire با توانایی کند کردن زمان، قابلیت Shield با توانایی متوقف نمودن گلوله ها و پس از ارتقا می تواند حتی گلوله ها را بازگرداند، و ویژگی Empower که بصورت قابل مشاهده ای قدرت اسلحه های شما را افزایش می دهند و در آخر به این موضوع پی خواهید برد که نازی ها اسلحه ای فوق سری دارند که با استفاده از آن می توانند جریان جنگ را به کلی تغییر دهند و ماموریت شما از بین بردن این اسلحه می باشد، برای ساخت بازی از انجین ID tech 4 استفاده شده است، از این انجین برای ساخت بازی های Doom 3 و Quake 4 استفاده شده است. طراحی محیط و مراحل بازی بسیار عالی و بی نقص انجام شده اند. گرافیک بازی کمی قدیمی به نظر می رسد ولی کماکان جالب به نظر می رسد، در نور پردازی از تکنیک HDR استفاده شده است اما نور پردازی در حد متوسطی قرار دارد. تکسچر ها در حد خوبی قرار دارد، طراحی مدل ها به خوبی انجام شده و انیمیشن ها در حد خوبی کار شده اند. بزرگترین مشکل این قسمت افت فریم هایی است که در بعضی صحنه های بازی شاهد آن هستیم که می توان از آن چشم پوشی کرد. گیم پلی بازی بسیار خوش ساخت و لذت بخش است و از لحاظ اکشن هیچ مشکلی در آن وجود ندارد. سعی شده است بازی مانند FPS های کلاسیک نمود کند و خبری از کاور گیری و دیگر المان های FPS های امروزی نیست. بر خلاف نام Blazkowicz که یک مامور مخفی است تقریبا هیچ خبری از مخفی کاری در بازی نیست! تنوع سلاح در بازی بسیار خوب است. اسلحه های بازی شامل MP40 , MP43 , Rifle و چندین اسلحه تخیلی ساخته ارتش نازی می شود.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Wolfenstein برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Wolfenstein برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Wolfenstein برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Wolfenstein برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Wolfenstein برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Wolfenstein برای PC | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Raven Software