دانلود بازی Yakuza 4 برای PS3

Yakuza 4 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Yakuza 4 برای PS3

| قابل اجرا بر روی CFW 3.55 – CFW 4.41 – CFW 4.46 |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۱/۰۳/۱۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: دی وی دی کامل
زبان: ENG
نرم افزار: CFW 4.21, 4.41 , 4.46
ایدی بازی : BLUS30643
حجم فایل: ۱۸٫۸ GB

اطلاعات بازی :

سری بازی های Yakuza را می توان یکی از محبوب ترین عناوین ژاپنی دانست که طرفداران خاص خودش را دارد. این بازی را می توان ترکیبی از دو بازی GTA و Mafia دانست که با المان های شرقی ترکیب شده است. Sega پس از عرضه نسخه سوم این سری از بازیها، سریعاً کار ساخت نسخه چهارم را شروع کرد و اکنون بازیکنان می توانند ادامه ماجرا را بازی کنند. داستان نسخه چهارم این سری از بازی ها هم مانند نسخه گذشته بسیار خوب است و روند بسیار خوبی را در پیش گرفته است. بازی همچنان در شهر Kamurocho اتفاق می افتد و بازیکنان باز هم با معروف ترین گروه خلافکار ژاپن (Yakuza) روبرو می شوند. در این نسخه، بازی پیرامون چهار شخصیت به نام های کازوما (Kazuma Kiryu)، ماسایوشی تانیمورا (Masayoshi Tanimura)، شون آکیاما (Shun Akiyama) و تایگا سائجیما (Taiga Saejima) در جریان است. هر یک از شخصیت های بازی دارای یک خط داستانی جدا هستند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

داستان بازی طوری طراحی شده که شخصیت های بازی تا آخر بازی با یکدیگر روبرو نمی شوند و ماجراهای خاص خود را دنبال می کنند. البته همانند نسخه های گذشته، داستان اصلی بازی مربوط به شخصیت محبوب این سری از بازی ها یعنی کازوما می شود. همان طور که گفته شد، بازی در قسمت داستان بسیار قوی ظاهر شده و همچنین وجود چهار شخصیت قابل بازی در این عنوان باعث شده تا داستان شاخ و برگ های بیشتری داشته باشد. همانند بازی هایی که به فاصله یک سال عرضه می شوند، این بازی نیز در قسمت گرافیک تغییر چندانی نسبت به نسخه قبلی نکرده و بازیکنان با همان سطح گرافیک نسخه قبل روبرو هستند. شخصیت های بازی به خصوص شخصیت های اصلی به زیبایی نسخه قبل از کار در آمده اند و از کیفیت خوبی برخوردار هستند. همچنین زیاد شدن شخصیت ها در این نسخه باعث شده تا این زیبایی بیشتر به چشم بیاید. فضای کلی شهر تقریباً به همان حالت نسخه گذشته است. شهر کاموروچو از جزئیات خوبی برخوردار است. یک شهر شلوغ و پر جمعیت با فروشگاه های مختلف و… جلوه زیبایی از یک شهر شرقی را به نمایش می گذارد. میان پرده های بازی همانند نسخه گذشته از کیفیت خوبی برخوردار هستند و هیجان بسیار خوبی به بازی بخشیده اند. بازی از فیزیک قابل قبولی هم برخوردار است. در طول بازی اشیاء زیادی قرار گرفته اند که می توانید از آن ها در زمان مبارزه ها استفاه کنید. در زمان مبارزه می توانید شاهد تخریب و از بین رفتن این اشیاء باشید. افکت های تصویری خوبی هم در مبارزه ها مشاهده خواهید کرد که این قسمت مبارزه ها را هیجان انگیزتر کرده است. گرافیک بازی در مقایسه با نسخه شامل تغییرات خوبی بوده، اما در نگاه کلی می توان گفت که بازی همان گرافیک Yakuza 3 را با تغییراتی به نمایش گذاشته است.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Yakuza 4 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Yakuza 4 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Yakuza 4 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Yakuza 4 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Yakuza 4 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Yakuza 4 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Yakuza 4 برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۱:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۲:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۳:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۴:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۵:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۶:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۷:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۸:Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۹:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Sega