دانلود دمو بازی FIFA 16 برای PC

FIFA 16 | تاپ 2 دانلود

دانلود دمو بازی FIFA 16 برای PC

تاریخ انتشار دیتا : ۲۰۱۵/۰۹/۰۸
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: ورزشی
زبان: ENG  
حجم فایل: ۳٫۶ GB

معرفی بازی :

یکی از محبوب ترین عنوانهایی که هر ساله در سبک ورزشی عرضه می شود، سری عنوانهای FIFA می باشد. این عنوان همه ساله و در تاریخی تقریبآ معین توسط EA Sports منتشر میگردد، FIFA 16 با قابلیت های تازه و امکانات نو، از پیشرفت های بصری تا تقویت سیستم هوش مصنوعی بازی، به میدان قدم گذاشته است تا تجربه ای واقعی تر از پرطرفدارترین ورزش دنیا را فراهم آورد. شعار این نسخه از بازی این است : زیبا بازی کنید. FIFA 16 قصد دارد فوتبالی معتبر ، متعادل ، نو و البته هیجان انگیز را ارائه دهد ، تا شما با بازی کردن آن لذت ببرید و به راه خود برای شرکت در مسابقات و پیروزی در آنها ادامه دهید و به سطح های بالاتری برسید . شما در دفاع کردن اعتماد به نفس خواهید داشت و کنترل هافبک ها را در دست خواهید گرفت و لحظات شگفت انگیز و جادویی را تولید خواهید کرد، پس زیبا بازی کنید. اینها صحبت هایی است که سازندگان در تعریف شعار “زیبا بازی کنید ” کرده اند.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

در این نسخه، تعادلی که بین مهاجمان و مدافعان وجود دارد، با بهبودهایی رو به رو شده است و بازیکنان متوجه خواهند شد که مدافعان، توانایی بیشتری در حفظ توپ دارند. در FIFA 15، ما بازیکنانی همچون مسی، رونالدو و بِیل را مشاهده نمودیم که با آسودگی خاطر و با بهره گیری از سرعت و تکنیک خود از بازیکنان مقابل خود می گذشتند، اما با توجه به اینکه در FIFA 16 مدافعان سریع تر از گذشته هستند، مدافعان قرار است لحظات سختی را برای مهاجمان رقم بزنند. این نسخه دمو از ۱۰ تیم باشگاهی معروف بهره می‌برد. البته دو تیم ملی زنان هم از کشورهای آمریکا و آلمان در نسخه دمو وجود دارد که فقط بر علیه یکدیگر می‌توانند بازی کنند و امکان بازی تیم مردان با زنان نیست. در بازی ۳ استادیوم نیز وجود دارد و در حالت های Kick Off، FUT Draft، ارتقا مهرات و بخش تمرینی FIFA به انجام بازی فوتبال بپردازید.

تصاویر محیط بازی :

دانلود دمو بازی FIFA 16 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود دمو بازی FIFA 16 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود دمو بازی FIFA 16 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود دمو بازی FIFA 16 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود دمو بازی FIFA 16 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود دمو بازی FIFA 16 برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود دمو بازی FIFA 16 برای PC | تاپ 2 دانلود

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS : Windows 7/8/8.1 -64-bit
Processor : Intel Core i3-2100 @ 3.1GHz
Memory : 4 GB RAM
Graphics : ATI Radeon HD 5770 , NVIDIA GTX 650
DirectX : ۱۱
Hard Drive : 15 GB available space
Sound Card : DirectX Compatible

توجه :

برای اجرای این دمو نیاز به برنامه ارجین دارید و بعد نصب این برنامه باید بازی را در مسیر Origin Games\FIFA 16 DEMO قرار داره و بعد بازی را اجرا کنید.

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: EA Sports