دانلود مجموعه آموزش گیتار Absolutely Understand Guitar

Absolutely Understand Guitar | تاپ 2 دانلود

دانلود مجموعه آموزش گیتار Absolutely Understand Guitar

مجموعه ای با بیش از ۳۲ ساعت آموزش به همراه کتاب های مورد نیاز

| بیش از ۲۳ گیگ آموزش تصویری و متنی |

.: برای نخستین بار در بین وبسایت های ایرانی :.

آموزش : گیتار

سطح : متوسط

مدرس : Scotty West

نوع فایل ها : ویدئویی + PDF

مدت زمان : ۳۲*۱ ساعت

فرمت ویدئو ها : M4V

حجم : ۲۳٫۵ GB

ارزش مجموعه : ۲۰۰ دلار

اطلاعات مجموعه آموزش گیتار :

گیتار یکی از ساز های محبوب و مورد علاقه بسیاری است . شاید حتی شما هم دوست داشته باشید تا کار با گیتار را یاد بگیرید و یا در حتی در حد یک حرفه ای بتوانید از آن استفاده کنید . از این رو در وبسایت تاپ ۲ دانلود مجموعه ای کم نظیر را شامل ۳۲ ساعت آموزش تصویری و به همراه کتاب ها و راهنما های لازم برای شما آماده کرده ایم . این مجموعه که Absolutely Understand Guitar نام دارد توسط یکی از استادان بزرگ گیتار در دنیا یعنی Scotty West آموزش داده می شود و علاوه بر آموزش گیتار به شما خواهد آموخت تا چگونه درکی عمیق از این ساز داشته باشید و بتوانید گیتار را به طور کامل درک کنید که همین امر موجب می شود تا توانایی بالایی در کار با گیتار پیدا کنید . این جموعه ۳۲ ساعتی شامل ۳۲ ویدئوی یک ساعتی است که هر کدام به موضوعی جدا و متفاوت پرداخته است . سطح آموزشی این مجموعه متوسط می باشد و با داشتن اطلاعاتی کلی درباره گیتار می توانید از این مجموعه استفاده کنید . سبک های آموزش داده شده در این مجموعه به صورت کلی تمامی سبک های معروف و محبوب را فرا می گیرید . Scotty West یکی از گیتاریست های معروف می باشد که دارای ۴۵ سال سن و ۲۵ سال سابقه تدریس گیتار را دارد و دارای هزاران دانش آموزانی بسیار موفق در کل دنیا است . امیدواریم این مجموعه آموزشی مورد توجه شما قرار بگیرد .

برای دانلود و مشاهده سایر توضیحات به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

تصاویری از محیط این مجموعه :

Absolutely Understand Guitar | تاپ 2 دانلودAbsolutely Understand Guitar | تاپ 2 دانلود Absolutely Understand Guitar | تاپ 2 دانلود

توضیخات پیرامون سطح زبان انگلیسی مورد نیاز برای این مجموعه :

همانطور که میدانید زبان این مجموعه به نوعی تخصصی است و برای اشخاصی که دارای اطلاعات کلی از گیتار هستند قابل فهم است . البته این نکته قابل توجه است که این مجموعه با توجه به تفاوتی که نسبت به سایر مجموعه های موجود دارد و در بسیاری از قسمت ها در باره نحوه درک درست از ساز و موزیک است می تواند مشکل ساز شود . به طوری کلی دوستانی که سطح زبان آن ها در حد قابل قبول و در کنار آن دارای اطلاعاتی کلی و اولیه درباره گیتار و ساز است می توانند از این مجموعه بدون مشکل استفاده کنند .

نرم افزار های مورد نیاز برای اجرای فرمت های این مجموعه :

k-lite-codec-pack-logoKMPlayer (4)winrarAdobe-Acrobat-Reader-256x256

technoratiقابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن :

 

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.