دانلود نرم افزار مدیریت فایل های پی دی اف Adobe Acrobat XI Pro 11.0.7

Adobe Acrobat XI Pro | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار مدیریت فایل های پی دی اف Adobe Acrobat XI Pro 11.0.7

Adobe Acrobat XI یکی از کاملترین و قدتمند ترین نرم افزار های مدیریت فایل های PDF است که از طرف تیم Adobe منتشر شده و تمامی امکانات لازم برای مدیریت فایل های PDF را در اختیار شما قرار می دهد . به وسیله این نرم افزار می توانید به راحتی فایل های PDF خود را به سایر فرمت های نظیر Word ، PwerPoint ، Excel و … تبدیل کنید و در نرم افزار های دیگر به ویرایش آن ها بپردازید . همچنین می توانید به صورت مستقیم و به وسیله خود نرم افزار به ویرایش فایل های PDF بپردازید و بدون نیاز به در اختیار داشتن فایل اصلی متن ها و عکس های موجود در فایل را ویرایش کنید . همچنین قادر خواهید بود تا چندین فایل PDF را به یک فایل تبدیل و از آن استفاده کنید . از دیگر امکانات این نرم افزار می توان به قابلیت تبدیل صفحات وب ، ایمیل ها و … به PDF اشاره کرد که می تواند در مواقع مختلف مورد استفاده قرار گیرد .

برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

ویژگی های کلیدی نرم افزار Adobe Acrobat XI :

قابلیت تبدیل PDF به سایر فرمت ها .

قابلیت تبدیل ایمیل ها به PDF .

قابلیت تبدیل صفحات وب به PDF .

قابلیت چسباندن فایل های PDF به یکدیگر .

قابلیت ویرایش متن و عکس فایل های PDF .

قابلیت کد کذاری فایل های PDF .

قابلیت اسکن فایل های PDF .

ویرایشگری حرفه ای و کامل .

قابلیت اشتراک گذاری مستقیم فایل های PDF .

قابلیت نمایش تمام صفحه فایل های PDF .

و … .

تصویری از محیط نرم افزار Adobe Acrobat XI :

Adobe Acrobat XI Pro | تاپ 2 دانلود

technoratiقابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن :

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

توجه :

دوستانی که قبلا نسخه ۱۱ این نرم افزار را بر روی سیستم خود داشتند نیاز به دانلود نسخه کامل ندارند . کافی است آپدیت را دانلود و نصب کنند .

 

Download لینک های دانلود

دانلود دانلود نسخه ۱۱ : Direct Link

دانلود دانلود فایل آپدیت به نسخه ۱۱٫۰٫۷ : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود
سازندهسازنده: Adobe