دانلود نرم افزار AnyDVD HD 7.3.2.0

AnyDVD HD 7.3.2.0 | تاپ 2 دانلود

 

دانلود نرم افزار AnyDVD HD 7.3.2.0

AnyDVD HD یکی از بهترین نرم افزار های رایت سی دی ، دی وی دی ، دیسک های Blu-ray ، HD DVD ، و شکستن بسیار آسان قفل آنهاست . همچنین شما می توانید از دی وی دی هائی که در برابر رایت محافظت شده اند به راحتی کپی برداری کنید. با گذاشتن DVD هاى (CSS (Content Scrambling System و Region Code Protected ) RPC ) در درایو DVD ، برنامه در کمتر از چند ثانیه ، کد آنرا باز کرده و شما میتوانید به راحتى و بدون توجه به سیستم کد گذارى منطقه اى و قفل DVD ، آنرا پخش کرده و یا از آن کپى بگیرید.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

AnyDVD HD قابلیت‌هایی دارد که برای کار با HD-DVD ها (دی‌وی‌دی‌های High Definition) مفید واقع می‌شوند، که حذف رمز HD-DVD ها از آن جمله است. این نرم‌افزار امکان تماشای فیلم را روی یک اتصال نمایش دیجیتال بدون کارت گرافیک HDCP و با صفحه نمایش HDCP فراهم می‌کند. دیگر نیازی به خرید یک مانیتور گران‌قیمت ندارید،این نرم‌افزار دیسک‌هایی را روی کامپیوتر شخصی و با استفاده از PowerDVD Ultra نمایش می‌دهد که به‌طور معمول امکان نمایش آن‌ها وجود ندارد، فیلم‌هایی که توسط Studio Canal، Weinstein Company، Kinowelt و … پخش می‌شوند.

داشتن AnyDVD HD برای طرفداران پروپاقرص فیلم که از کامپیوتر شخصی خود برای دیدن فیلم استفاده می‌کنند یک نیاز ضروری محسوب می‌شود. جنبه جالب دیگری که AnyDVD HD دارد magic file replacement است. با اسکریپت‌های ساده XML می‌توان تقریباً از تمام دیسک‌های فیلم تجاری کپی اصل تهیه کرد. این اسکریپت‌ها در دیسک کپی جایگزین فایل‌های روی دیسک می‌شوند. به این ترتیب می‌توانید دیسک کپی را به خواست خود سفارشی کنید بدون این‌که نیازی به ایجاد کپی روی هارد دیسک باشد!

قابلیتهای کلیدی نرم افزار :

– ساپورت زبانهای مختلف از جمله زبان فارسی
– برداشتن محدودیت منطقه ای و قفل DVD
– شبیه سازی سخت افزاری برای تطبیق کد دیسک
– برداشتن سیستم حفاظتی آنالوگ
– کپی سی دی و دی وی دی های خش دار و قفل دار
– حفاظت از نسخه کپی بر اساس بخش های غیر قابل خواندن
– کپی برداری بر روی هارد از CD , DVD , HD DVD , Blu-ray و همچنین رایت آن
– توانایی کپی گرفتن از DVD هایی که به وسیله جدید ترین روش های محافظت از کپی برداری محافظت می شوند.
– نمایش حجم واقعی دیسک هنگامی که در درایو مجازی است.
– جلوگیری از هنگ کردن برنامه هنگامی که دیسک های خش دار یا آسیب دیده در درایو قرار می گیرند.
– اضافه کردن زبان های جدید.

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Download  لینک های دانلود

 دانلود با لینک مستقیم :   Direct Link

 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازنده : Slysoft