دانلود نرم افزار مبدل گفتار به نوشتار Dragon NaturallySpeaking 12.5

Nuance Dragon NaturallySpeaking | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار مبدل گفتار به نوشتار Dragon NaturallySpeaking 12.5

.: ویرایش پرمیوم | Premium Edition :.

یکی از هدف های اصلی انسان از پیشرفت فناوری و تکنولوژی ساده تر کردن انجام کارهاست. رایانه با اینکه خود یک ابزار قدرتمند برای رسیدن به همین هدف است و در ساده کردن کارها در زندگی ما نقش بسزا و روز افزونی دارد, باز به دنبال تکنولوژی هایی برای استفاده ساده تر از این ابزار هستیم. تکنولوژی تبدیل گفتار به نوشتار و یا همان فرمان صوتی یکی از همین راه حل هاست. مدت ها قبل این تکنولوژی تنها به چند حرف و زبان های محدودی, محدود می شد اما با گذشت مدتی این تکنولوژی در قالب نرم افزارهایی مختلف برای زبان ها و گویش های مختلف عرضه شد. نرم افزار Dragon NaturallySpeaking از خانواده نرم افزار Nuance یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای موجود در این زمینه می باشد. با استفاده از این نرم افزار دیگر شما نیازی به موس و کیبرد نخواهید داشت و تنها یک میکروفون یا هدست معمولی برای انجام انواع کارها و تایپ متون شما کفایت می کند. طبق گفته این شرکت نرم افزاری, این نرم افزار قادر است تا سرعت انجام فعالیت ها را تا حدود ۳ برابر نیز افزایش دهد.

برای دانلود و مشاهده سایر ویژگی های این نرم افزار به ادامه مطلب مراجعه کنید …

ویژگی های کلیدی نرم افزار Nuance Dragon NaturallySpeaking :

استفاده ساده و آسان .

امکان انجام کارهای روزمره با گفتار .

سازگاری با پردازنده های چند هسته ای .

دقت بیشتر در تشخیص کلمات نسبت به نسخه های قبل .

دارای آموزش هایی برای تشخیص بهتر لحجه .

امکان بازخوانی متون ( تبدیل متون به صدا ) .

بدون نیاز به موس و کیبرد .

و… .

سیستم مورد نیاز :

– ۲ GB for 32-bit Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8 and Windows Server 2008, 4 GB for 64-bit Windows 7, Windows 8, Windows Server 2008, and Windows Server 2012. (Minimum: 1 GB for Windows XP and Windows Vista, 2 GB for Windows 7, Windows 8, Windows Server 2008, and Windows Server 2012).
– ۲٫۲ GHz Intel® dual core or equivalent AMD processor. (Minimum: 1 GHz Intel Pentium® or equivalent AMD processor or 1.66 GHz Intel Atom® processor). Faster processors yield faster performance. IMPORTANT: SSE2 instruction set is required.
– ۳٫۲ GB (4 GB for localized non-English versions)
If installing from a download: three times as much space is initially needed (after the download is unpacked and installation completes, temporary files can be removed from the system)

سازگاری با سیستم عامل های :

 Windows 8, 32-bit and 64-bit
Windows 7 SP1, 32-bit and 64-bit
Windows Vista SP2, 32-bit and 64-bit
Windows XP SP3, 32-bit only
Windows Server 2008 SP2, 32-bit and 64-bit
Windows Server 2008 R2 SP2, 64-bit
Windows Server 2012 Standard Edition, 64-bit

information2 copy قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Nuance Communications Inc