دانلود نرم افزار HD Wallpaper 2 v1.0 برای iOS

top2download14

 

دانلود نرم افزار HD Wallpaper 2 v1.0 برای iOS | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار HD Wallpaper 2 v1.0 برای iOS

نوع نرم افزار: والپیپر

ورژن: ۱٫۰

زبان: eng

ورژن سیستم عامل: ای او اس ۴٫۳ و بالاتر

حجم فایل: ۱۴ MB

اطلاعات برنامه :

آیا شما هم از ظاهر تکراری ای دیوایستان رنج میبرید ؟ آیا دوست دارید ظاهری نو به دستگاهتان بیاورید ؟ آیا دوست دارید به هزاران والپیپر اچ دی که هر روز به تعداد آن ها افزوده میشود دسترسی داشته باشید و هر کدام از آن ها را که دوست دارید و مورد علاقه تان است بسرعت دانلود کرده و به روی گوشیتان قرار بدهید ؟ این نرم افزار به شما کمک میکند به آرشیوی بسیار بزرگ از والپیپر های بسیار زیبا که هر روز به تعدادشان افزوده میشود دسترسی داشته باشید و با استفاده از آن ها دستگاه خود را زیبا تر کنید . مشابه این برنامه در اندروید به نامه HD Wallpaper میباشد که بزودی در سایت قرار میگیرد . از ویژگی های این برنامه میتوان به سازگاری با تمام ایفون ها از جمله ۵ , ۵s , 5c , 4 , 4s و غیره نام برد . همچنین میتوانید تصاویری که دوست دارید را در سرور برنامه اپلود کنید تا دیگران از آن استفاده کنند . پیشنهاد میکنیم این برنامه بینظیر را از دست ندهید .

جهت دانلود برنامه و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تصاویری از محیط برنامه :

دانلود نرم افزار HD Wallpaper 2 v1.0 برای iOS | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار HD Wallpaper 2 v1.0 برای iOS | تاپ 2 دانلوددانلود نرم افزار HD Wallpaper 2 v1.0 برای iOS | تاپ 2 دانلود

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Download  لینک های دانلود

 دانلود دانلود از لینک مستقیم : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده: –