دانلود نرم افزار MAGIX MP3 deluxe MX 18.03 Build 115

MAGIX MP3 deluxe MX 18.03 Build 115 | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار MAGIX MP3 deluxe MX 18.03 Build 115

درباره نرم افزار:

MAGIX MP3 deluxe MX نرم افزاری می باشد که به منظور مدیریت بر فایل های موسیقی و دسته بندی آن ها و ساخت آلبوم طراحی شده است. به کمک این نرم افزار شما می توانید تمام فایل های موسیقی خود را به صورت های مختلف گروه بندی کرده و آن ها را بر اساس سبک موسیقی، خواننده، میزان کیفیت، زبان آهنگ و … دسته بندی نمایید و در واقع اقدام به ایجاد کلکسیون های موسیقی از فایل های خود کنید. همچنین شما می توانید برای آلبوم های ساخته شده و گروه های ایجاد شده عکس های دلخواه را قرار داده و نیز جزئیاتی مربوط به آهنگ ها و خوانندگان آن ها را نیز بر روی آلبوم قرار دهید. به کمک این ابزار شما می توانید متن مربوط با شعر های آهنگ را نیز در کنار هر یک از آن ها قرار دهید.

جهت دانلود نرم افزار و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید…

قابلیت های کلیدی:

  • دسته بندی آهنگ ها و ساخت آلبوم برای فایل های خود به همراه عکس و درج جزئیات و متن شعرها
  • قابلیت جستجو در میان آلبوم ها بر اساس نام فایل، نام خواننده و …
  • نمایش کلیه فایل ها  آلبوم ها به صورت نمودارهای درختی در برنامه برای سهولت در دسترسی
  • استفاده از امکانات Online این برنامه برای رأی دادن به خوانندگان مورد علاقه خود و امتیاز دادن به آن ها و مطلع شدن از نظرات دیگران
  • قابلیت گوش دادن به آهنگ ها توسط خود برنامه و به کمک پخش کننده مخصوص نرم افزار
  • دارای پایگاه داده ای درباره خوانندگان مطرح و بیوگرافی آنان
  • تبدیل فرمت فایل‌های موزیک با کیفیت بالا شامل MP3، WAV، OGG و غیره

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Help

Download  لینک های دانلود

دانلود دانلود با لینک مستقیم : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده: MAGIX