دانلود نرم افزار MX Player v1.7.24 برای اندروید

MX Player v1.7.24 | تاپ 2 دانلود

 

دانلود نرم افزار MX Player v1.7.24 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار MX Player v1.7.24 برای اندروید

| نسخه پولی برنامه به همراه تمام کدک های مورد نیاز |

نوع نرم افزار: پخش کننده

ورژن: ۱٫۷٫۲۴

زبان: eng

ورژن سیستم عامل: اندروید ۲٫۱ و بالاتر

حجم فایل: ۲۸ MB

اطلاعات برنامه :

در این زمان که تلفن های هوشمند به بخشی جدا ناپذیر از زندگی افراد بدل شده اند و همواره تمام روز به همراه افراد به جاهای مختلف حمل میشود نیاز به برنامه ای مطمعن که بتواند تمام فرمت های ویدئویی را به راحتی پخش کند و هنگام پخش با کندی و غیره مواجه نشود بسیار زیاد حس میشود . این برنامه میتواند تمام فایل های ویدئویی شما را بدون کوچک ترین لگ و کندی پخش کند . این برنامه از پس پخش تمام فرمت های ویدئویی رایج بر میاید . همچنین میتوانید با این برنامه زیرنویس وسدئو های خود را ببینید . یکی از ویژگی های اصلی این برنامه پشتیبانی از زیرنویس به زبان شیرین پارسی است . اگر دوست دارید همیشه یک پلیر قدرتمند به همراه خودتان داشته باشید هرگز این برنامه را از دست ندهید . از تغیرات نسخه جدید میتوان به اضافه شدن چند زبان جدید و حل مشکل در هنگام پخش ویدئو اشاره کرد . میلیون ها کاربر در سراسر جهان از این برنامه لذت میبرند .

جهت دانلود برنامه و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه نمایید…

تصاویری از محیط برنامه :

دانلود نرم افزار MX Player v1.7.24 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

دانلود نرم افزار MX Player v1.7.24 برای اندروید | تاپ 2 دانلوددانلود نرم افزار MX Player v1.7.24 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Download  لینک های دانلود

 دانلود دانلود از لینک مستقیم : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازندهسازنده: –