دانلود نسخه کم حجم بازی The Bureau XCOM Declassified برای PC

The Bureau XCOM Declassified | تاپ 2 دانلود

دانلود نسخه کم حجم بازی The Bureau XCOM Declassified برای PC

| نسخه کم حجم Blackbox با حجم ۵٫۴۲ گیگابایت |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۳/۰۸/۲۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PC
نوع بازی: اکشن
زبان: ENG  
حجم فایل: ۵٫۴۲ GB 

در صنعت بزرگ بازیسازی عناوینی یافت می شوند که بسیار ریشه دار و خوش سابقه هستند و علاقه مندان کهنه کار را هم در کنار خود احساس می کنند، وجود این دسته همواره باعث می شود تا ساخت نسخه ای جدید از این بازی ها یک کار دشوار و طاقت فرسا محسوب شود، زیرا آن ها از افراد دلبسته به پارامترهای قدیمی و درخشان نسخه های پیشین هستند و از طرفی رشد و پیشرفت این صنعت یک سری تغییرات قابل توجه حتی برای عناوین کلاسیک را می طلبد. سری XCOM یکی از همین دسته بازی ها است که طرفداران اصلی آن هنوز تجارب نخستین خود را با آن فراموش نکرده اند، اما انتظار دارند که نسخه های جدیدش سیری صعودی را طی کنند. این مجموعه که با تعریف یک سری المان منحصر به فرد تاکتیکی، فاصله زیادی میان خود و برخی عناوین محبوب، اما کلیشه ای ایجاد کرده، یکی از روزنه های امید علاقه مندان به اکشن های تاکتیکی محسوب می شود که پس از نسخه جالب سال گذشته، اینبار در قالبی جدید به پیشواز دوستداران این سبک از بازی ها رفته است. ۲K Games که سعی بر احیای XCOM دارد، نسخه های متفاوتی از آن را راهی بازار کرده است. The Bureau XCOM Declassified با ساختاری کاملاً متفاوت و بصورت تیراندازی سوم-شخص ساخته شده است. عنوانی که بر خلاف گذشته با یک سری جزئیات مربوط به سبک استراتژی همراه بود.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

آنچه که از سناریوی اصلی سری XCOM به خاطر داریم، مربوط به هجوم بیگانگان در آینده می شود. TB بر خلاف گذشته، تا حدودی ریشه در تاریخ دارد و با بهره گیری از برخی وقایع، تخیلات سازندگان را به برهه زمانی ۱۹۶۲ میلادی و دوره سرنوشت ساز جنگ سرد کشانده است. در آن سال ها، موجودات بیگانه که محل زندگی خود را از دست داده اند، راهی سیاره دیگری شده اند و در این بین چه گزینه ای مناسب تر از زمین می تواند وجود داشته باشد؟! قهرمان این نسخه، ویلیام کارتر (William Carter) نام دارد که شخصی خبره و آموزش دیده در میادین جنگ سرد اتحاد جماهیر شوروی به حساب می آید. او که تا پیش از هجوم بیگانگان، یکی از نیروهای اصلی نبرد بوده، اکنون با یاران خود که همگی از مأموران زبده فدرال آیالات متحده هستند، در غالب گروه XCOM وظیفه پیدا کرده تا از زمین در مقابل خطرات موجود حمایت کند. کارتر در طول داستان، با افرادی همراه می شود که بر روند گیم پلی تأثیر به سزایی خواهند گذاشت. همانطور که می بینید، سناریوی اصلی TB همانند نسخه های اصلی این سری، بر پایه دفاع از زمین در مقابل هجوم بیگانگان پایه ریزی شده، اما نکته قابل تأمل، تأکید سازندگان بر رویدادهای دهه ۶۰ آمریکا و اتفاقات جنگ سرد نیز ملموس است که باعث شده تا ترکیب مناسبی از هجوم بیگانگان و اتفاقات این برهه تاریخی را بدون هر گونه پیچیدگی خاصی در طول داستان با برخی فراز و نشیب های موجود احساس کنیم. از آنجایی که ۲K Games پیش از این هم ارادت خاص خود را نسبت به Unreal Engine 3 نشان داده، قابل پیش بینی بود که نسخه جدید XCOM نیز بر اساس همین موتور پایه ریزی شود. طراحی مدل ها و محیط به سبک دهه ۶۰ بسیار عالی صورت گرفته و از همان ابتدای بازی، حتی اگر از تاریخ وقوع داستان هم بی خبر باشید، متوجه این موضوع خواهید شد. رنگ بندی محیط چندان زنده نیست و در طی مراحل، تنها چند نوع رنگ خاص استفاده شده اند. اما تم کلاسیک آن، زیبایی هنری بسیاری به بازی بخشیده است. میزان جزئیات و چندضلعی های (Polygon) به کار رفته، قابل قبول است و کیفیت بافت ها در سطح مطلوبی قرار دارد. طراحی و تنوع بیگانگان بسیار خوب است و برای هر کدام مدل های مجزایی در نظر گرفته شده اند. البته وجود برخی مشکلات، مانند افت فریم، به خصوص در زمان ذخیره شدن بازی و کمی هم انیمیشن های خشک و مصنوعی باعث شده تا آن چیزی که از UE3 انتظار داریم، برآورده نشود. هوش مصنوعی بازی نیز در سطح مطلوبی قرار دارد و باعث منطقی جلوه دادن رفتارهای بیگانگان یا افراد همراه می شود.

تصاویر محیط بازی :

دانلود نسخه کم حجم بازی The Bureau XCOM Declassified برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود نسخه کم حجم بازی The Bureau XCOM Declassified برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود نسخه کم حجم بازی The Bureau XCOM Declassified برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود نسخه کم حجم بازی The Bureau XCOM Declassified برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود نسخه کم حجم بازی The Bureau XCOM Declassified برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود نسخه کم حجم بازی The Bureau XCOM Declassified برای PC | تاپ 2 دانلود

دانلود نسخه کم حجم بازی The Bureau XCOM Declassified برای PC | تاپ 2 دانلود

سیستم پیشنهادی :

OS : Windows 7 Service Pack 1 64-bit
Processor : Quad Core Processor
Memory : ۴ GB RAM
Graphics : DirectX11 Compatible, AMD Radeon HD 6950 / NVIDIA GeForce GTX 560
Hard Drive : ۱۲ GB available space
Sound Card : DirectX Compatible

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Help

Download  لینک های دانلود

 دانلود پارت ۱ : Direct Link

 دانلود پارت ۲ : Direct Link

 دانلود پارت ۳ : Direct Link

 دانلود پارت ۴ : Direct Link

 دانلود پارت ۵ : Direct Link

 دانلود پارت ۶ : Direct Link

 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازنده: ۲K marin