دانلود ویندوز سرور ۲۰۱۲ Microsoft Windows Server 2012.R2 Essentials

Microsoft Windows Server 2012 | تاپ 2 دانلود

دانلود ویندوز سرور ۲۰۱۲ Microsoft Windows Server 2012.R2 Essentials

همراه با آپدیت ها

ویندوز ۸ را می توان جدیدترین شاهکار و پرچم دار شرکت بزرگ مایکروسافت دانست . این ویندوز که اگر چه انتقاد هایی را سمت خود دید ولی باز هم به دلیل قدرت و سرعت خود موفق شد تا دل خود را در بین کاربران باز کند . اینبار این سیستم عامل محبوب برای سرور ها و دسترسی ریموت با عنوان Windows Server 2012 منتشر شد که باز هم به دلیل سرعت بسیار بالای خود مورد استقبال خوبی قرار گرفت . در این نسخه امنیت تا حد بسیار بالایی بهبود بخشیده شده و همچنین قابلیت بک آپ به صورت بسیار بهتری در خدمت شما خواهد بود . به این صورت که تنها در یک مرحله می توانید از ویندوز خود بک آپ تهیه کنید و بر روی سرور دیگری ذخیره کنید . همچنین با وجود قابلیت File History امکان ریکاوری فایل های نیز تا حد بسیار بالایی بهبود بخشیده شده است .

برای دانلود و مشاهده تصاویری از محیط ویندوز به ادامه مطلب مراجعه کنید …

تصاویری از محیط ویندوز سرور ۲۰۱۲ :

Microsoft Windows Server 2012 | تاپ 2 دانلود Microsoft Windows Server 2012 | تاپ 2 دانلود Microsoft Windows Server 2012 | تاپ 2 دانلود Microsoft Windows Server 2012 | تاپ 2 دانلود

technoratiقابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن :

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

 

Download لینک های دانلود

دانلود دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود دانلود پارت ۴ : Direct Link

منبع منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود
سازندهسازنده: Microsoft