آموزش دانلود از گوگل پلی با لینک مستقیم

گوگل پلی

دانلود آسان و بدون محدودیت از گوگل پلی (Google Play)

گوگل پلی (قبلا Android Market) سرویس توزیع دیجیتالی است که توسط Google اداره و توسعه یافته است. این سرویس به عنوان فروشگاه برنامه رسمی برای سیستم عامل Android عمل می کند، به کاربران اجازه می دهد تا برنامه های توسعه یافته با کیت توسعه نرم افزار اندروید (SDK) را مرور و دانلود کرده و از طریق Google منتشر کنند. گوگل پلی همچنین به عنوان یک فروشگاه رسانه ای دیجیتال، ارائه موسیقی، مجلات، کتاب ها، فیلم ها و برنامه های تلویزیونی است.

برنامه های کاربردی از طریق Google Play به صورت رایگان یا با هزینه ای در دسترس هستند.

آنها را می توانید به طور مستقیم بر روی یک دستگاه Android از طریق برنامه تلفن همراه Play Store یا با استفاده از برنامه کاربردی به یک دستگاه از وب سایت Google Play دانلود کنید.

فروشگاه Google Play در سال ۲۰۱۶ بیش از ۸۲ میلیارد دانلود برنامه داشته است و بیش از ۳٫۵ میلیون برنامه در ۲۰۱۷ منتشر شده است.

گوگل پلی

مشکل دانلود و دسترسی در گوگل پلی

متاسفانه به علت یک سری از محدودیت ها امکان استفاده از خدمات کامل گوگل پلی برای ایران وجود ندارد. و یا هنگام دانلود اپلیکیشن مورد نظر با پیغام های خطا و افت سرعت دانلود مواجه می شوید.

حال سایت هایی نرم افزار های سیستم عامل اندروید را در اختیار می گذارند اما یا نسخه ها به روز (Up Date) نبوده یا از لحاظ امنیتی دارای اشکال می باشند.

گوگل پلی

راهکار آسان برای دانلود از گوگل پلی

راهکار بسیار ساده برای دسترسی به تمامی اپلیکیشن های گوگل پلی استفاده از سایت Padide APK که به صورت مستقیم لینک های دانلود را در اختیار شما قرار میدهد، می باشد.

برای دسترسی به سایت بر روی Padide APK کلیک کنید.

نحوه استفاده

شما کافی هست نرم افزار مورد نظر خود را در گوگل پلی جستجو کنید. Google Play

سپس آدرس لینک نرم افزار مورد نظر را کپی کرده و در سایت Padide APK Leecher جستجو کنید. Padide APK

به راحتی و به سرعت لینک دانلود برای شما محیا می گردد.

در زیر ویدئوی آموزشی موجود است.