اموزش ساخت اکانت جیمیل و سینک کردن آن در اندروید

اموزش ساخت اکانت| تاپ2دانلود

دانلود بازی Assassin's Creed Pirates v1.1.0 برای اندروید | تاپ 2 دانلود

اموزش ساخت اکانت جیمیل و سینک کردن آن در اندروید

|اختصاصی T2D|

نوع : اموزش های اختصاصی

موضوع اموزش : سینک کردن اکانت جیمیل

اطلاعات اموزش :

در سال ۲۰۰۸  شرکت گوگل سیستم عاملی را به دنیای گوشی خورها وارد کرد. بله این نخستین گام برای ورود به این عرصه را برداشت و هم اکنون حداقل یک گوشی اندرویدی در هر خانه ایی دیده میشود. با توجه به اینکه این سیستم عامل متن باز است تمامی توسعه دهندگان میتوانند ان را به هر طریقی استفاده کنند. در گوشی های اندرویدی به دلیل اینکه سیستم عامل شما مسلما اندروید است و اندروید نیز مطعلق به کمپانی گوگل است پس این شرکت تصمیم گرفت که خود را با این سیستم عامل ادقام کنند که یکی از این ادقامات را میتوان سینک کردن اکانت جیمیل دانست ! بسیاری از بازی ها هستند که قبل از ورود به انها حتما باید اکانت جیمیل داشته باشید و ان را نیز سینک کرده باشید. بخش اندروید تاپ۲دانلود به دلیل درخواست کاربران عزیز این اموزش را اماده کرده است.

جهت خواندن اموزش و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

توضیحات اموزش :

در این اموزش که بر گرفته از گوشی samsung grand duos میباشد اموزش ساخت و سینک کردن اکانت جیمیل اموزش داده شده است.

ابتدا وارد سیتینگ (تنظیمات ) بشوید :

اموزش ساخت اکانت برای اندروید| تاپ2دانلود

قدم دوم : بر روی accounts کلیک کنید :

اموزش ساخت اکانت برای اندروید| تاپ2دانلود

سپس اکانت های قابل ساخته شدن را خواهید دید. که بر روی google تاچ میکنید. ( میفشارید) و به صفحه ایی ارجاع داده میشوید و بر روی create account کلیک میکنید. اگر اکانت دارید بر روی exitings کلیک کنید و اگر ندارید بر روی new کلیک بفرمایید. توجه کنید که برای ساخت اکانت نیاز به اینترنت دارید در غیر اینصورت اکانت ساخته نمیشود. و برای ساخت اکانت جیمیل دو راه وجود دارد : ۱٫ وروید به سایت gmail.google.com و ۲٫ ساخت ایدی از طریق خود گوشی. خوب بعد از وارد کردن اطلاعات مربوطه از جمله ایدی و رمز عبور و … و ساختن اکانت جیمیل روی ان بفشارید و وارد این صفحه خواهید شد و بر روی sync میتوانید اکانت خود را سینک کنید :

اموزش ساخت اکانت برای اندروید| تاپ2دانلود

نکات :

بهتر است قبل از اجرای بازی هایی که نیاز به سینک دارند ( ما در سایت اعلام میکنیم ) یک بار اکانت خود را سینک کنید.

در گوشی های سونی هیچ تفاوتی وجود ندارد فقط شما وارد تنظیمات میشوید و سپس بر روی accounts میتوانید اکانت خود را بسازید.

امیدواریم این اموزش به درد شما خورده باشد و از کم کاری بخش اندروید سایت نیز عذرخواهی میکنیم و از این پس سعی میکنیم هر هفته یک اموزش رو داشته باشیم .