دانلود انیمیشن Iron Man Rise Of Technovore 2013 با کیفیت BluRay 1080p

دانلود انیمیشن Iron Man Rise Of Technovore 2013 با کیفیت BluRay 1080p | تاپ 2 دانلود

دانلود انیمیشن Iron Man Rise Of Technovore 2013 با کیفیت BluRay 1080p

ژانر:انیمیشن|اکشن|علمی تخیلی
نام فیلم : Iron Man Rise Of Technovore 2013
فرمت : Mkv
کیفیت : ۱۰۸۰p
حجم : ۱٫۳ GB
زیرنویس فارسی : به زودی

خلاصه داستان: Stane جوان نابغه در تکنولوژی های جدید زره مرد آهنین را توسعه داده است و اکنون در یک حمله تروریستی وقت آن رسیده که تمام توان خود را برای مبارزه و مقابله قرار دهد .

جهت دانلود انیمیشن و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

جوان و دیوانه نابغه فن آوری حزقیال Stane توسعه جدید زره پوش تکنو آلی است که به ظاهر outclasses مرد آهن است. هنگامی که Stane رها یک حمله تروریستی در پرتاب جدیدترین ماهواره تونی استارک، مرد آهنین مقصر شناخته می شوند. در حال حاضر او باید شکار انسان سپر و فرار و پیدا کردن یک راه برای پاک کردن نام خود را.

قابلیت بازیابی فایل های فشرده و روش آن:

فایل هایی که برای دانلود قرار گرفته اند چندین بار قبل و بعد از قرار گرفتن بر روی هاست توسط تیم نرم افزار تاپ ۲ دانلود تست گردیده در نتیجه فایل ها کاملآ سالم هستند اما در برخی مواقع به دلیل توقف های موقتی که کاربران در هنگام دانلود فایل ها انجام می دهند فایل ها دچار مشکل می شوند بدین صورت که پس از دانلود و استخراج فایل ها از سوی نرم افزار Winrar با اخطار CRC رو به رو میشوند. اما جای نگرانی نیست چون فایل ها به گونه ای فشرده شده اند که دارای قابلیت بازیابی هستند. به همین منظور کافیست که فایل معیوب را با استفاده از نرم افزار Winrar اجرا کنید و سپس با انتخاب گزینه Repair اقدام به تعمیر فایل فشرده نمایید.

Download  لینک های دانلود 

دانلود پارت ۱ : Hipfile     Direct Link

 دانلود پارت ۲ : Hipfile     Direct Link

 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

سازنده: imdb