دانلود بازی Batman Arkham City GOTY برای PS3

Batman Arkham City GOTY | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Batman Arkham City GOTY برای PS3

| قابل اجرا بر روی +CFW 4.21 |

تاریخ انتشار: ۲۰۱۲/۰۹/۱۰
بستر های نرم افزاری مورد نیاز: PS3
نوع بازی: اکشن
نوع: بلوری کامل
زبان: ENG
نرم افزار: +CFW 4.21
ایدی بازی : BLUS30978
حجم فایل: ۹٫۱۸ GB

معرفی بازی :

Batman Arkham City نام بازیست که شاید نیمی از محبوبیتش را در سال های گذشته مدیون فیلم ها و پدیده ای به نام Batman Arkham Asylum است که در زمان خود نظر بسیاری از منتقدین را به عنوان برترین بازی سال به خود جلب کرد و با دریافت ۴۰ امتیاز بالای ۹ ، رکورد بیشترین امتیاز بالای ۹ را درنوردید. گیم پلی بتمن آرخام سیتی همانند نسخه ی قبل سرشار از زد و خورد ها، حرکات آکروباتیک، فرار های هیجان انگیز و حمله های مخفیانه میباشد و این در حالی است که برتری خود را نسبت به نسخه ی قبل ثابت نموده به طوری که علاوه بر کومبوهای بیشتر و حرکات زیباتر، شاهد یک سری اسلحه های جدید که قابلیت های متنوعی از قبیل از کارانداختن اسلحه ی دشمن، یخ زدن، پرتاب دود و استفاده از سلاح های پرتابی جدید و غیره میباشد را به بتمن میدهد . شما می توانید در طول بازی و طی مراحل این اسلحه ها را آپگرید و حرکات جدید را برای خود باز کنید.

جهت دانلود بازی و خواندن توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمایید …

نسخه GOTY شامل بازی اصلی به همراه DLC داستانی Catwoman و DLC های Robin و Nightwing در کنار مپ های Challenge packs و Arkham City Skin می باشد. در کنار این اضافات گسترده اخرین DLC داستانی بازی به نام Harley Quinn’s Revenge (انتقام هارلی کویین) نیز در دیسک بازی در دسترس خواهد بود تا این بسته را بسیار باارزش تر از پیش کند.  DLC جدید Harley Quinn’s Revenge بازیکنان را به Arkham City بازمی گرداند و انها را در نقش Batman و Robin قرار می دهد تا درگیری ها و ناارامی های جدیدی را در محیطی بدیع تجربه کنند. Batman و Robin به یاری توانایی های منحصر به فردشان پرده از نقشه شیطانی Harley Quinn زخم خورده برمی دارند.

تصاویر محیط بازی :

دانلود بازی Batman Arkham City GOTY برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Batman Arkham City GOTY برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Batman Arkham City GOTY برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Batman Arkham City GOTY برای PS3 | تاپ 2 دانلود

دانلود بازی Batman Arkham City GOTY برای PS3 | تاپ 2 دانلود

information2 copy چند نکته در مورد فایل های فشرده :

۱٫ تمامی فایل های فشرده دارای ۵% ریکاوری می باشد که این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. این ویژگی باعث می شود اگر فایلی هنگام دانلود آسیب دید با استفاده از برنامه Winrar تعمیر کرد تا مشکل اکسترکت کردن حل شود.

۲٫ برای اکسترکت کردن فایل ها حتما باید اخرین ورژن برنامه Winrar نصب و کرک شده باشد در غیر اینصورت در اکسترکت کردن بعضی از فایل ها حتما با مشکل مواجه خواهید شد. 

۳٫ تمامی لینک پارت ها را در برنامه IDM وارد کنید تا اگر پستی بخاطر اخطار کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از سایت حذف شد مشکلی در ادامه ی دانلود پارت ها نداشته باشید.

icon-download  لینک های دانلود

downloadدانلود پارت ۱ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۲ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۳ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۴ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۵ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۶ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۷ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۸ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۹ : Direct Link

downloadدانلود پارت ۱۰:Direct Link

ObjectDock111 منبع : وب سایت تاپ ۲ دانلود

house2سازنده: Rocksteady Studios